Ga naar inhoud

Achtergrond in Word 2007


Slither

Aanbevolen berichten

Goedemiddag iedereen!

Ik zit met een probleem waar ik niet uit komen. Ik heb een document en deze wil ik omzetten naar een .pdf bestand. Ik wil ook een achtergrond hier voor hebben. Ik heb een plaatje als achtergrond toegevoegd. Ik kan de Breedte-Hoogte verhoudingen van de afbeelding niet vergrendelen. Hierdoor zie ik telkens maar een stuk van de afbeelding als ik uitzoom en als ik inzoom, zie ik de afbeelding meerdere malen.

Na het veranderen van de maten van de afbeelding, kreeg ik de afbeelding er goed in als ik Word op 100% bekeek. Toen ging ik de afbeelding omzetten naar het .pdf bestand. Daar ging het weer fout, want de achtergrond bestond uit iets van 50 keer de afbeelding.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt voor de moeite!

Groetjes Slither

Link naar reactie
Delen op andere sites

bwa, kan altijd sneller ;)

wel aan te raden is de stap voor stap procedure op de site te lezen

(even de site snel vertaald: )

Download en installeer Universal Document Converter software op je pc

Open het DOC-bestand in Microsoft Word en kies bestand->print

print_doc.jpg

Selecteer Universal Document Converter in de lijst met printers en kies eigenschappen.

print_proprt.jpg

Selecteer het Document to PDF, Color, Multipage profiel in het Printer eigenschappen venster en klik OK.

prnt_adj.jpg

klik OK in Microsoft Word Print dialog om het converteren te starten . Als de PDF gemaakt is, zal hij automatisch worden opgeslaan in de standaardmap C:\UDC Output Files

printing.gif

Geconverteerde documenten zullen geopend worden in Adobe Acrobat. view_pdf.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb em net gedownload, maar ik krijg dan overal een Watermerk te zien en dat is eigenlijk niet de bedoeling...

Maar ook met deze demo past de afbeelding niet goed in het document. Dus heb ik deskpdf gedownload en dat is een trail versie zonder Watermerken.

Ik werk met Adobe Photoshop CS3. Hiermee kan ik werken met cm en Pixels. Ik heb het formaat van een A4'tje gepakt (21 bij 29,7). Hierdoor waren er nog steeds te veel afbeeldingen, 6 in de hoogte en 6 in de breedte. Toen heb ik de cm veranderd door het keer 6 te doen, maar nou is mijn formaat nog niet goed.

Dus vergroot ik het nog 1,75 keer. Dan zou die wel moeten passen, maar dan past ie nog steeds niet en heel mijn computer haakt vreselijk.

Het probleem ligt dus niet bij het programma, want hij doet bij vele Word to PDF-programma's hetzelfde...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.