Ga naar inhoud

Office Word


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb Word (Office 2002) geinstalleerd als administrator.

Nu is er bij de andere gebruikers op deze PC geen snelkoppeling op het bureaublad zichtbaar.

Ook in de lijst met progammas komt Word niet voor.

Word is dan wel te gebruiken als ik een Word document per mail verstuur.

Vraag :hoe maak ik Word zichtbaar op het bureaublad van een andere gebruiker dmv een snelkoppeling?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je windows xp hebt;

Heb je een map C:\Documents and Settings\JOUWNAAM\Menu Start\Programma's

met daarin een map office en daarin de snelkoppelingen (of staan de snelkoppelingen rechtstreeks onder de programma's)?

Indien wel; knip deze map / snelkoppelingen en plak ze onder

C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programma's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Vista hebt moet je dit eens proberen:

Open Computer en ga naar het volgende pad: C:\Program Files\Microsoft Office\Office12

Zoek daar het bestand WINWORD dat is Word, zorg dat je niks anders opent/verwijdert ofzo want dan is je Office naar de vaantjs.

Klik met de rechtermuisknop op WINWORD en klik op snelkopeling opslaan, en dan zal die waarschijnlijk vragen dat je daar geen snelkoppeling mag zetten en of je dat op het bureaublad wilt plaatsen, klik op Ja.

Nu staat er een snelkoppeling van Word op je bureaublad, wel nog met een verkeerde naam, maar deze kan je aanpassen.

Ps, in de map zit ook een bestand dat Word heet, dat moet je niet nemen, dat is een setting bestand en dat kan je niet openen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.