Ga naar inhoud

[OPGELOST] powerpoint slideshow


Aphasia

Aanbevolen berichten

hey,

Ik heb een diavoorstelling gemaakt met powerpoint.(mijn 1ste)

Nu wil ik deze uploaden en als mail verzenden.

Vanuit mijn hotmail ga ik dit bestand ophalen maar deze wil niet upgeload worden daar het bestand te groot is?Alhoewel het hier slechts over een slideshow gaat van 12foto's??Terwijl sommige mails er toch veel meer bevatten?

Of moet ik dit op een andere manier doen?

Iemand een idee??

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

vantegenwoordig met die moderne digitale fototoestellen trek je in zodanig hoge resolutie dat die foto's een heel stuk zwaarder zijn dan wat gemiddeld op het web circuleert.

Wat je zou kunnen doen is gebruik maken van YouSendIt - Send large files - transfer delivery - FTP Replacement

Daar moet je de bestemmeling zijn emailadres ingeven, het jouwe & een titel & een mededeling. Dan moet je er niet op letten hoe groot je bijlage is (moet natuurlijk niet overdreven groot zijn, je pc moet het verstuurd krijgen & die andere moet het nog kunnen binnenhalen ook), aangezien het bestand niet in de inbox van die andere persoon komt maar op het web gezet wordt. Die persoon ontvangt dan een mailtje (met het onderwerp dat jij opgegeven hebt & de tekst van jou erbij zodat die weet dat het geen ordinaire spam is) met de locatie waar hij die file kan gaan oppikken.

Dat is de gemakkelijkste manier om grote bestanden door te mailen die je niet meer in je inbox/outbox krijgt vanwege te groot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er ok uit.je kan 100mb uploaden en dat is voldoende. Maar kan je me ook nog vertellen hoe je alles in een slideshow omzet?

Als ik het bestand open kom ik in powerpoint terecht.Het is wel de bedoeling als het bestand word geopend dat de slideshow word geopend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

Als je file open is via bestand - opslaan als en dan bij dat stukje waar je kan kiezen als welk bestand je hem opslaat (staat standaard op powerpoint voorstelling .ppt) dat zetten naar powerpoint slideshow of powerpoint voorstelling .pps

Als je de nieuwste office hebt (2007) komt er nog een x achter, dus dan is het .pptx of .ppsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.