Ga naar inhoud

Programma's office 2003 reageren extra traag !!


edgard57

Aanbevolen berichten

hoi edgard57,

kan je even vermelden welke pc je hebt,

ik veronderstel dat het eerder sneller ging volgens je bericht,

wat je kan proberen is schijfopruiming uit te voeren (start-bureau-accesoires- systeemwerkset - schijfopruiming) en indien nodig schijfdefragmentatie. Dit schoont je pc al mooi op

meestal versnelt je pc er door als je dat een lange tijd niet hebt gedaan.

de laaddtijd van excel, word, enz... is ook afhankelijk van de bestandgrootte van het bestand dat je wenst te openen.

Een bestand van enkele mb kan dus wat trager inladen.

Probeer even hetgene ik voorstel, mocht het niet helpen post nog even een reactie dat zoeken we even verder.

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al bedankt voor de moeite !!

Toch spijtig genoeg helpt dit niet!

Nog andere ideeën ??

Het klopt dat kleinere bestanden vlugger opengaan, dan grotere, maar bij mij duurt een klein bestand 10 seconden en een groot 20 seconden. Ook wanneer ik outlook 2003 open, en een mail wil openen, duurt dit erg lang (ongeveer 20sec). Voor een week ging dit onmiddellijk;

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 7 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Microsoft Office - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.