Ga naar inhoud

1 specifiek geforward e-mailadres verschijnt meer in mijn mailbox


l_frans

Aanbevolen berichten

Ik ben reeds enkele jaren bezitter van een domeinnaam en heb daar nooit problemen mee gehad. Tot nu.

Een kameraad had voor mij in der tijd geregeld dat al het mailverkeer van en naar deze domeinnaam allemaal via mijn hotmailaccount verliep.

Alles liep vlotjes maar nu doet namelijk het volgende probleem zich voor: er is 1 specifiek adres, laat ik het "abc@domeinnaam.be" noemen, dat plotseling niet meer werkt. Dit is namelijk zeer vervelend aangezien dit het adres is dat ik het meest gebruik en van waaruit het meeste mailverkeer verloopt.

Dus indien iemand een mail stuurt naar "abc@domeinnaam.be" krijg ik deze mail niet te zien en de verzender krijgt zelfs geen delivery failure.

Het rare aan de zaak is dat indien je een mail stuurt naar "def@domeinnaam.be" of naar eender welk woord zolang het geen "abc" is @domeinnaam.be dat deze wel perfect in mijn hotmailbox terecht komen.

Weet iemand hoe je dit kan oplossen en of het mogelijk is de gemiste mails ergens terug te vinden? (Deze moeten toch ergens rondzweven op het internet.)

Ik wil er nog bij vermelden dat deze niet bij de ongewenste mails staan en dat "abc@domeinnaam.be" niet in de lijst staat van geblokkeerde adressen.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.