Ga naar inhoud

bbox-2 een probleem


Aanbevolen berichten

hey,

ik heb een probleem :) met mijn poorten te openen :) als ik op LAN-server klik komt er :

Name Activated Protocol Public port LAN port Local IP Address Action

moet het dit niet zijn?

Name Activated Protocol Public start port Public End port LAN port Local IP Address Action

ik heb ook gekeken bij portforwarding maar dat werkt ook niet : dit heb in ingevult :

Outgoing Trigger Ports

Protocol Server Ports Action

TCP 2300-2400 -> 1

UDP 2300-2400 -> 1

New Trigger Ports

Incoming Ports to Open

Protocol Opened Ports Action

TCP 2300-2400 -> 1

UDP 2300-2400 -> 1

dank u ik hoop dat er iemand een oplossing heeft :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast socrates

Port triggering wil zeggen dat de poorten voor een programma, pas dan opengaan wanneer je het programma gaat gebruiken. Anders staan ze de hele tijd open, zoals bij Port Forwarding (vertaald: poorten permanent openzetten) en dat is niet veilig.

Bij Port Triggering, gaan de poorten na gebruik v.h. progje weer dicht.

LEES DIT OOK EENS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Port triggering wil zeggen dat de poorten voor een programma, pas dan opengaan wanneer je het programma gaat gebruiken. Anders staan ze de hele tijd open, zoals bij Port Forwarding (vertaald: poorten permanent openzetten) en dat is niet veilig.

Bij Port Triggering, gaan de poorten na gebruik v.h. progje weer dicht.

LEES DIT OOK EENS

dank u wel maar weet jij soms waar het staat (port forwarding bij B-box 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast socrates

advanced settings >> lan servers >> new entry.

local IP adress" invullen.

ip adres van het toestel of computer

Je moet het lokaal ip adres ingeven van het toestel/pc. voor de windows pc komt je via volgende weg het adres te weten. start >> uitvoeren >> tik cmd >> tik ipconfig /all >> daar vindt u het ipadres.

Link naar reactie
Delen op andere sites

advanced settings >> lan servers >> new entry.

local IP adress" invullen.

ip adres van het toestel of computer

Je moet het lokaal ip adres ingeven van het toestel/pc. voor de windows pc komt je via volgende weg het adres te weten. start >> uitvoeren >> tik cmd >> tik ipconfig /all >> daar vindt u het ipadres.

dat is een probleem

als ik lan server kijk dan kun jij niet uw range invullen in die b-box :) ik heb geen start and end port

Name Activated Protocol Public port LAN port Local IP Address Action

Ik moet de poort 2300 tot en met 2400 openzetten maar ik kan maar één poort openen :)

plz help

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.