Beste bezoeker,
Welkom op PC Helpforum!

Ben je op zoek naar GRATIS hulp voor je computerprobleem?

Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt. Meer dan 40.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !

Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.

+ Reageren op discussie
Resultaten: 1 t/m 3 van 3

ie 9 en ie 10

Dit is een discussie over ie 9 en ie 10 in het forum Archief Internet & Netwerk , en maakt deel van de Internet & netwerk categorie; Hallo,ik krijg regelmatig een venster met:internet explorer werkt niet meer:na een drietal keren tikken heb ik terug internet explorer,na een ...

Nieuweling

Standaard ie 9 en ie 10

Hallo,ik krijg regelmatig een venster met:internet explorer werkt niet meer:na een drietal keren tikken heb ik terug internet explorer,na een paar minuten terug het venster:internet explorer werkt niet meer:zo tientalle keren na elkaar,voordien was het ie9,nu ie 10!ik wil ie9 reinstalleren doch krijg ik bericht:ie9 is reeds geinstalleerd!Wat te doen aub??

Lid
    Leeftijd
    65

Standaard

Hallo,

IE 10 is nog maar een probeer versie dus in het vervolg afblijven,de grote krakken van dit forum zullen dit beamen!

Kijk hier eens hoe je ie10 moet deinstalleren : Internet Explorer 10 Release Preview: veelgestelde vragen.
    Daarna kan je ie9 gewoon terug gebruiken.

Vriendelijke groeten.

Correos.

Lid
    Leeftijd
    65

Standaard

Voor x671457,

Hoe is het verder verlopen? Is je probleem opgelost?Laat eens iets weten!

Vriendelijke groet.
    Correos.

+ Reageren op discussie

Labels voor deze discussie

Regels voor berichten