Ga naar inhoud

mappen weg in windows mail


Shiva

Aanbevolen berichten

Kan je eens wat meer info geven? Welke mappen zijn er juist verdwenen? Bedoel je de map Inbox, verzonden items en dergelijke?

Kijk anders hier eens. Bij stap 4 staat uitgelegd hoe je het uiterlijk van windows Live Mail kan aanpassen.

Staat er in je menubalk bovenaan een onderdeel Beeld? Zo ja, kan je daar de optie Mappen aanvinken?

aangepast door Jürgen
Verkeerde link
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je eens wat meer info geven? Welke mappen zijn er juist verdwenen? Bedoel je de map Inbox, verzonden items en dergelijke?

Kijk anders hier eens. Bij stap 4 staat uitgelegd hoe je het uiterlijk van windows Live Mail kan aanpassen.

Staat er in je menubalk bovenaan een onderdeel Beeld? Zo ja, kan je daar de optie Mappen aanvinken?

Stap 4 van windows live mail is geen optie. Er is een duidelijk verschil met windows mail en windows live mail. Het probleem doet zich niet op mijn eigen PC voor. Ik werk zelf niet met dat programma. Het is op de PC van een kennis. Het zijn inderdaad de standaardmappen. Ineens waren ze verdwenen. Ik zal zowel stap 4 als de map opties bij beeld eens gaan checken. Maar ik geloof dat ik dat al gedaan had, weet het echter niet zeker. Reactie volgt. Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was inderdaad een fout van mij :-).

Die oplossing met het menu Beeld kan misschien wel ook nog werken.

Hallo Jürgen

inmiddels ook jouw optie geprobeerd. Nog niet gelukt. Toen systeemherstel toegepast. Wel gelukt!!!!!

Bedankt voor je hulp

hartelijke groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.