Ga naar inhoud

NAT Probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn PS3 wanneer ik een connection test doe NAT Type 3 (strict). Ik heb al ongelofelijk veel geprobeerd om het te omzeilen en veel gecommuniceerd met de producent van de router en Multikabel. E-Tech heeft veel tips gegeven, maar toen we kwamen er uiteindelijk achter dat het probleem waarschijnlijk bij de provider zou liggen. Het probleem is echter dat die er niets mee te maken wilt hebben. Er is nu een week voorbij en ik heb nog steeds geen GTA IV online kunnen spelen, dus ik hoop dat hier iemand me kan helpen.

Ik heb de volgende apparatuur:

- Scientific Atlanta DPX233 modem

- E-Tech RTBR04 router

- Multikabel Family bundel

- 2 PC's op het netwerk

- 1 PS3 op het netwerk

Het volgende heb ik al al gedaan op mijn router:

- UPnP aan/uit

- DMZ op statisch PS3 IP

- Handmatig poorten mappen

- Router gebruikt als switch

Dat laatste lukte niet, omdat mijn huidige modem/abonnement (vertellen jullie me maar waar het aan ligt) maar één IP verstrekt. In mijn router kan ik van alles wijzigen, maar in mijn modem niets (zie bijlage). Daar kan ik alleen system opvragen. Wat ik dus wil is NAT Type 2 of misschien zelfs 1.

Ik zou echt heel graag willen weten hoe ik van dit probleem afkom en waar het aan ligt. Ik zou zo een nieuw modem/router/abonnement nemen als dat het zou oplossen. Ik begin inmiddels een beetje de hoop op te geven en hoop dat een van jullie mij zou kunnen helpen!

Met vriendelijke groet,

Erik Stam

post-3583-1417703746,4361_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.