Ga naar inhoud

[OPGELOST] msimn.exe foutmelding na sluiten outlook


Gast moortje45

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik heb al meer dan een week de volgende foutmelding als ik outlook geopend heb gehad en via een mail naar bijbehorende website ben gweest.

gewoon mails ontvangen en dan outlook afsluiten is geen probleem maar na doorlink vaak wel. ik zie dan het volgende staan

msimn.exe is een fout in opgetreden en moet helaas worden afgesloten.

als u met een bewerking bezig was kan deze verloren zijn gegaan. enz.

als ik op detail klik zie ik hetvolgende

appname : msimn.exe

modver : 5126005512

appver : 6029005512

offset : 000109f9

modname: ntdll.dll

hoe moet ik dit probleem oplossen heb al geprobeert het progje te downloaden en in outlook laten overschrijven maar blijf hetzelfde probleem houden. ook windows internet en outlook opnieuw installeren gaf geen uitkomst probleem bestaat nog steeds :stupid:

alle hulp is welkom

m.v.g.

jaap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je het hier over Outlook of over Outlook express? Ik denk Outlook express

gewoon mails ontvangen en dan outlook afsluiten is geen probleem maar na doorlink vaak wel. ik zie dan het volgende staan

Welke browser gebruik je Internet Explorer, Firefox, Opera???????

Welke versie

Link naar reactie
Delen op andere sites

iedereen hartelijk dank voor de reacties.

helaas mocht de link niet baten maar in ieder geval was het wel het proberen waard.

heb nogmaals het gehele systeem doorlopen ben er de hele avond en bijna de halve nacht ermee bezig geweest maar ik heb het dan toch voor elkaar gekregen om het te verwijderen. heb outlook express 6.0 en internet exploier er opnieuw opgezet en ie vanaf het begin helemaal laten updaten en denk dat ik in het verleden een veiligheids update gemist heb want nu staat alles er up to date op en ben ik de foutmelding kwijt.

dus denk dat het toch iets met de veiligheidsupdate te maken gehad moet hebben maar nogmaals bedankt allemaal voor het meedenken en het zoeken naar een oplossing voor mijn probleem

groetjes

jaap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.