Ga naar inhoud

Probleem Rapidshare


Gast kvm

Aanbevolen berichten

Beste

Sinds vanmiddag krijg ik steeds weer dezelfde foutmelding als ik iets wil donwnloaden via Rapidshare. ( de dag voordien zonder problemen kunnen downloaden via rapidshare )

You want to download the following file:

http://rapidshare.com/files/126896637/Cekezz | 49682 KB

Your IP address **.***.**.** is already downloading a file. Please wait until the download is completed.

Premium members can download any number of files simultaneously. Become a Premium member now. The download will be available shortly.

Ik ben helemaal niets aan het downloaden van rapidshare!

Ik heb al een aantal keren mijn pc opnieuw opgestart, steeds hetzelfde resultaat.

Even gaan googelen over dit probleem. Blijkbaar zijn er nog mensen met hetzelfde probleem, maar ik vind nergens een oplossing

Dit vond ik terug, officiële reactie van rapidshare als antwoord bij een gelijkaardig probleem

apologize for the problems you are having with our service at the moment.

Please follow the instructions below to try to resolve the problem.

1. Please visit the Website "whatismyip.com", or "" to check your current IP address. If two different addresses are displayed, it is likely that your Internet connection is rerouted via proxy servers. In this case we suggest to contact your network administrator or internet service provider to find a solution for the problem. You can tell him that we tolerate different IP addresses within a class C network.

2. If the IP check displayed only one or two identical IP addresses, but you still encounter problems, please check the download logs in your premium zone (premium zone/view logs). If the table lists various IP addresses used at the same day and you do not recognize any of them, it is likely that your account is being used by an unauthorized person. We strongly suggest to check your computer for "trojans" or "key loggers" and to change your password (premium zone/settings

-->Ik krijg maar 1 adres als ik mijn ip adrs opvraag via wasistmeineip.de

--> ik ben free-user dus waarom mijn ip adres gebruiken om te downloaden?

--> telenetmeter vertoont geen spectaculaire verhoging

--> rapidshare foutmelding doet zich al de hele dag voor

--> avg, ad-aware laten lopen -> niets speciaals --> geen trojaanse paarden, ...

--> pc loopt verder prima

--> geschiedenis, cookies reeds verwijderd.

Kan iemand me helpen? Moet ik dringend om een nieuw ip-adres ( ben ik gehacked ? )

Alvast bedankt voor je reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

gehacked zal het wel niet zijn hoor, je hoeft niet te panikeren.

Trek de stroom uit je modem, wacht een minuutje of 5 en steek er dan de stroom weer in. Nu gaat je modem normaal bij telenet een nieuw ipadres gaan opvragen, dus normaal zou je daarna wel weer moeten kunnen downloaden. Schrijf voor de zekerheid je extern ipadres op voor je je modem uittrekt, dan kan je erna vergelijken of je wel effectief een ander adres gekregen hebt.

Ze houden sowieso je ip adres bij als free user, aangezien je maar 1 file per 100 minuten mag downloaden als je niet betaalt. Als je betaalt kan je tot 10 gig per dag oid downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ masters

Bedankt voor je raad. Probleem is sinds vandaag opgelost, zonder iets te ondernemen.

btw mijn ip-adres is nog steeds hetzelfde. De stekker uittrekken een half uur wachten ( in mijn geval ) geeft nog geen nieuw ip-adres.

telenet, draadloos netwerk.

Bedankt voor je reply!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Master, het systeem van rapidshare is overlaatst aangepast. Dat van '1 file per 100 minuten' is niet meer zo. Nu moet je als free user gewoon wachten tot de timer (van 80 seconden ofzo iets) ten einde is en dan kan je op downloaden klikken. Dan gewoon wachten tot de download is afgelopen en dan kan terug door gaan, met een timer van 80.

en premium is toch altijd al 5gb/dag geweest?

over het probleem: dat kan idd gebeuren zoiets. Normaal moet het resetten van je router je wel een nieuw ip geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow, super wist niet dat RS veranderd was!

ik weet dat je met het goedkoopste premium van 4.5€ 25 gig data kan downloaden & dat hij dan vast zit, weet alleen niet voor hoeveel dagen zo'n premium telt :+

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb al wel een paar keer een premium van hier en daar mogen lenen. En daar staat gewoon een metertje van 25gig, en die wordt om de 5 dagen vernieuwd ofzoiets.

Als je nu de 1ste dag 5gig download, volgende dag 20. Na 4dagen heb je dan weer 5gig en de volgende dag weer de volle 25.

En premium worden vaak voor een maand gedaan. Soms 3 manden. En anders een jaar ofzo.

Dat was vroeger toch, nu met het nieuwe systeem ben ik nog niet zo vaak premium geweest, dus dat weet ik niet echt.

(en gelukkig dat ze dat systeem voor free user hebben veranderd. Want toen op het laatste hadden ze die code met die katten erop gezet... zag je niet goed welke je moest ingeven, was echt rot. Nu hoef je zelfs niets in te geven. Maar de snelheid voor free users is wel wat naar beneden gegaan, maar daar kunne we met leven :-) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, per dag kan je dus 5Gb downloaden, wanneer je die niet opgebruikt tellen die bij naar volgende dagen met een maximum van intussen 30 000 MB

premium accounts kan je kopen vanaf 3dagen, 3 maand, 6 maand en 1 jaar.

Binnenkort zal PCH trouwens een account van 30 dagen verloten hou dus goed je mailbox in de gaten

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.