probeer eens met pop3.skynet.be en relay.skynet.be
Hallo
Ik heb een aantal maanden geleden een pc ingesteld voor iemand. Maar na al die tijd goe te werken, kunnen er plots geen mails meer verstuurt worden. Ik gebruik thunderbird en heb alle instellingen nageken zelf andere login gebruik ander pass gebruikt maar ik krijg niets verzonden.
Heb geprobeert met smtp.skynet.be en met relay.skynet.be maar niets steed geeft hij me de zelfde error.
Kan iemand mij helpen?Code:Er is een fout opgetreden bij het verzenden van e-mail: de mailserver stuurde een onjuiste begroeting: cannot connect to smtp server 195.238.5.128(195.238.5.128:25), onjuiste error 10060.
probeer eens met pop3.skynet.be en relay.skynet.be
het onvangen van mails gaat zonder problemen dit gaat met pop3 maar het verstuuren gaat niet en ik heb al met relay geprobeert
Staat je username er juist bij?
Misschien een dwaze vraag op het eerste zicht maar de outgoings staan elders, dus je weet nooit dat er iets misgelopen is
de juiste username is het adres zonder de "@skynet.be"
Een prima e-mail service die van Skynet dus ik wil je wel helpen :)
Het eerste wat me hier meteen opvalt is de IN en OUT.
IN = pop.skynet.be
OUT = relay.skynet.be
Probeer deze eerst al eens. Indien het niet helpt zullen we een stapje verder gaan.
ik heb de in en uit server juist ingegeven en login en pass ook maar het blijft het zelfde
Welke virusscanner heb je?
Het kan helpen om een optie als "mails controleren" of "uitgaande mails controleren" (ik zeg maar wat, ik ken niet alle virusscanners) uit te schakelen.
Je poortnummer van de server voor een uitgaande mail dan ?
ga naar de website van skynet/e-service en log in of registreer.download dan "genius" en installeer dit.
Dit brengt je automatisch in orde
Oke heel erg bedankt allemaal voor de antwoorden maar heb me gewoon een gmail adres aangemaakt.![]()
Favorieten/bladwijzers