Ga naar inhoud

Vastlopen van zodra internet ingeschakeld wordt


Gast weazl04

Aanbevolen berichten

Wanneer ik de notebook (Medion van den aldi, met Vista Home) opstart op mijn account, dan loopt die vast van zodra Google of Windows Mail wordt opgestart, Open ik eerst een andere account, sluit die vervolgens, ga naar andere gebruiker en zo naar mijn eigen account, dan werkt alles wel zoals het hoort. Als ik na het vastlopen 'reset' dan kan ik in veilige modus met netwerkmogelijkheden plots weer alles doen , en veel rapper dan gewoonlijk. Mijn zoon heeft op zijn account, op dezelfde notebook nog nooit problemen gekend. Scheelt er iets aan de instellingen van mijn account of is er een ander probleem? Alles wordt beschermd door Bull guard. In het begin had ik dat probleem niet, het is ca. 6 maand geleden begonnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het kunnen da de versie van bullguard verlopen is ?

Of heb je Bullguard aangekocht? Want ik ben nu ook bezig op een medion laptop van den Aldi en herinner mij dat die bullguard maar een trial versie is.

Ik denk dat je te maken hebt met malware.

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snel koppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.