Ga naar inhoud

Beeldscherm


Cyberspilie

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik beschik over een vaste medion pc met bijhorend medion beeldscherm. Sinds enkele dagen heb ik een probleempje. Ik heb al tweemaal voorgehad dat tijdens het werken of wanneer ik hem gewoon op heb staan dat het beeldscherm op een zwart scherm springt met de boodschap "no signal". Ik mag met de muis bewegen of toets induwen op toetsenbord, er komt niks anders meer op. Start ik de pc dan terug op werkt alles weer naar behoren.

Behoorlijk vervelend probleempje. Aan wat kan dit liggen? Zou ik in kosten vallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

jij gaat in de kosten vallen ;)

Ofwel zit er een breuk in de signaalkabel van je scherm, ofwel zit je met een probleem met je videokaart, en gezien medion's reputatie is het je videokaart (die sneuvelen vaak bij medion's).

Om uit te sluiten wat het is kan je het beste eens een eindje op een ander scherm testen als je die mogelijkheid hebt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.