Ga naar inhoud

gebruikersaccount instellen


Dened

Aanbevolen berichten

Hallo, beste PC helpers,

Mijn probleem is het volgende, ik was aangemeld als beheerder van mijn PC, maar heb per ongeluk mijn account veranderd in "account met beperkte rechten".ik wou een herstelbewerking doen, maar kan dat nu zelf niet meer door mijn beperkte rechten.Zelfs bij het heropstarten blijft mijn computer hangen op een beeld van het welkomsscherm met de melding "computer wordt opgestart" maar daar blijft hij op staan en moet hem terug afzetten door de stroom af te sluiten, iedere keer dat ik heropstart krijg ik nu volgende melding:Het systeem kan U niet aanmelden, controleer of uw gebruikersnaam en het domein juist zijn en typ uw wachtwoord vervolgens opnieuw. maar dat kan ik ook al niet door mijn beperkte rechten

Kan iemand mij helpen, hoe meld ik mij terug aan als beheerder of als Administrator?want met mijn beperkte rechten kan ik ook geen nieuwe accounts aanmaken.

Ik ben een leek op computergebied

Mijn besturingssysteem is Windows XP home edition

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Van welk merk is je pc?

Je dient je pc op te starten in 'Veilige modus' Vandaaruit kan je terug je accounts administrator-rechten toekennen. Om te weten welke toets je dient in te drukken om in 'Veilige modus' te geraken heb ik dus je pc merk nodig.

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.