Ga naar inhoud

Geluidskaart niet herkent


Gast pdondvie

Aanbevolen berichten

Gast pdondvie

Beste,

Het gaat hier om geluidskaart 'Creative Sound Blaster Live! 24-bit'.

Ik heb net mijn PC geformateert en voor de eerste keer Vista geïnstalleerd. Alles ging vlotjes tot ik mijn geluidskaart begon te installeren. De driver die ik daarvoor moet installeren heb ik op cd staan, maar werd niet aanvaard omdat mijn pc mijn geluidskaart niet meer vindt. Ik krijg dan tijdens de installatie het volgende bericht:

De installatie heeft geen ondersteunend product op uw systeem gevonden. Controleer dat uw product correct is geïnstalleerd voordat u dit installatieprogramma uitvoert. Setup wordt afgesloten.

Ik heb geprobeerd een driver die voor 'Vista' ontworpen is te gebruiken, maar dat geeft hetzelfde effect.

Als ik hardware probeer toe te voegen vindt hij wel 'Niet-ondersteunende spelpoort voor Creative'. Als ik die installeer komt ie bij Apparaatbeheer te staan, maar dan aanvaart hij nog geen driverinstallatie.

Ik weet niet meer wat ik moet doen. Kan iemand mij helpen?

Davy...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pdondvie

Ja, en dan krijg ik bovenstaande citaat tijdens de installatie.

Davy...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.