Ga naar inhoud

HP Laptop DV6000 start niet meer op !


Gast Vinni

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Mijn laptop HP DV6000 start niet meer op. Dit is hetzelfde probleem als een vorige topicstarter betreft dit probleem.(zie http://www.pc-helpforum.be/f111/opgelost-laptop-start-slecht-op-6316/ )

Het scherm blijft levensloos, de ledjes branden en ik hoor een getik. Ik krijg Windows echter ook niet opgestart.

HP erkend problemen met deze laptops (zie HP Pavilion dv6000/dv9000 en Compaq Presario V6000 serie notebook pc's*-* Uitbreiding van de HP garantieservice* )

Ik breng hem dus best zo snel mogelijk binnen voor reparatie. (garantie is nog ok, computer is aangekocht in september).

Nu vraag ik me af of ik mijn gegevens op mijn harde schijf zullen bewaard blijven? Zoniet, hoe kan ik ze dan nu nog veiligstellen?

Alvast bedankt voor jullie hulp...

Mvg,

Vinni

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, als wij een pc binnen krijgen en de klant wil een backup kan dit, vermits er niets aan de schijf is wel te verstaan, wij gaan zelf nog een stapje verder indien de pc terug naar één of andere reparatie center onder waarborg, wij ghosten de ganse schijf, dwz dat wij een exacte kopie van uw schijf nemen op een andere schijf. Elke goede winkel met hersteldienst kan dit, dus laat u niet afschepen. Mag ik vragen bij wie u deze aankocht ? Correcte afhandeling voor HP is, de winkel moet HP support bellen of een HP ClaimFormulier invullen en per fax of mail doorsturen om dan een CSO code te ontvangen, HP laat dan door UPS en/of DHL het toestel ophalen en na reparatie terug brengen aan de winkel, dan moet de winkel nazien of uw gegevens niet werden gewist door HP uitgevoerde re-mastering naar fabrieksinstellngen en eventueel uw backup terug zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.