Ga naar inhoud

hp Laserjet 1200 series print opdracht maar 1 keer


Pc'tje

Aanbevolen berichten

Ik heb een pc met Windows 7 gekoppeld aan een hp Laserjet 1200 series.

Via deze pc wordt er ook van andere pc's geprint. Nu is het probleem dat een printopdracht die gegeven is, maar 1x wordt afgedrukt ondanks dat je het aantal op meerdere hebt ingesteld. Vb. een document van 2 blz. wil je 7 keer printen. Alleen de 2 bladzijden van het eerste exemplaar worden afgedrukt. De rest niet. Deze staat dan ook niet meer in de printopdrachtenlijst.

Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt!

Pc'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de tips uit bericht 4 opgevolgd?

Jouw probleem ligt vermoedelijk bij de mopier instellingen. Dit is een instelling waarbij al jouw kopieën als 1 bestand naar de printer worden verzonden. Normaal wordt dit in de computer opnieuw gedecodeerd en verschijnen de verschillende kopieën. Als je printer daarvoor niet het interne geheugen heeft drukt hij slechts 1 pagina af.

Overal vind ik volgende stappen om deze te inactiveren. Echter heb ik het hier al zelf geprobeerd, ik geraak er maar niet. Misschien lukt dit bij jou wel?

Click Start

Click Devices and Printers

Right click your Laserjet printer

Click on Printer Properties

Click the tab labelled Device Settings

Scroll down to the bottom

If necessary expand Installable Options

Click on Mopier Mode which should be the last of the Installable Options

You should now be able to select Disabled in the selection box that appears.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.