Ga naar inhoud

kan ik de hardware van mijn laptop naar mijn oude destkop verplaatsen


yvan C

Aanbevolen berichten

hallo daar:ciao:

de titel van deze discussie verklapt men probleem al rederlijk.

ik heb namelijk acer aspire 7720 en ik vroeg me af als ik die openschroefde

dat ik dan de grafische kaart procesorrs en mischien moeder bord kon plaatsen in mijn ouwe destkop computer.

je vraagt je vast af waarom ik niet gewoon mijn acer gebruik nou dat komt door het feit dat de cooler onderaan de laptop zit en daardoor raakt die vresselijk snel overvehit.

als dit kan zou een link naar handleiding hoe ik dat doe best wel helpen(natuurlijk kan ik dat ook gewoon zelf googlen)

hier onder staan foto,s van beide aparaten

afb009u.jpgafb009u.jpgafb007n.jpgafb006.jpg

links voor als ze het niet doen

Imageshack - afb006.jpg

Imageshack - afb007n.jpg

Imageshack - afb009u.jpg

Imageshack - afb009u.jpg

alvast bedankt;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het een nieuwe laptop? Als die echt te warm wordt en de laptop valt uit dan valt dit nog onder garantie. Ga je de laptop zelf open doen dan vervalt je garantie natuurlijk.

De koeling bij een laptop zit altijd op die plaats. Normaal is dit voldoende als je de laptop op een vlak oppervlak plaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het een nieuwe laptop? Als die echt te warm wordt en de laptop valt uit dan valt dit nog onder garantie. Ga je de laptop zelf open doen dan vervalt je garantie natuurlijk.

De koeling bij een laptop zit altijd op die plaats. Normaal is dit voldoende als je de laptop op een vlak oppervlak plaatst.

ik heb hem nog niet open geschroeft dus de garantie geldt nog

en zelfs als die op een vlak opparvlak staat raakt die overvehit.

hij,s ongeveer 1 jaar oud maar ik heb 3 jaar garanite dus ik kan er gewoon mee naar de BCC

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.