Ga naar inhoud

Laptop sluit af na opnieuw opstarten


Rients

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een Dell Inspirion 1750 met Windows 7. Sinds een paar weken sluit de laptop af na het opnieuw opstarten. Soms is dit na het aanzetten van de laptop na 10 seconden (ben nog niet in het windows opstart scherm) of soms na 30 seconden (in het draaiende windows opstart scherm). Als ik zover kom krijg ik de melding de keuze uit twee opties 1 opstartherstel 2 windows normaal starten. Optie 1 geeft geen resultaat Optie 2 werkt wel maar niet direct nadat de laptop niet wil herstarten. De laptop gaat dan nar 10 tot 30 seconden uit.

Als ik een aantal uren wacht, bijvoorbeeld als ik de volgende dag de laptop opstart lukt het wel om de laptop op te starten t/m het invullen van het wachtwoord voor Windows. Ik kan dan ook gewoon werken met de laptop en hij sluit dan ook niet spontaan af. Als ik dan bijvoorbeeld 2 minuten gewerkt heb en de laptop afsluit en na het afsluiten na een minuut weer aandoe dan sluit de laptop na 10 tot 30 seconden af.

Ik heb er al een nieuwe batterij in, dus daar kan het niet aanliggen.

Wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat de laptop volledig opstart na een herstart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.