Ga naar inhoud

laptop valt uit


Liesbeth

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn laptop.. Na een kwartiertje erop gewerkt te hebben valt hij plots uit... (alsog je bij een pc, de knop op 'o' zou zetten..) Dit zonder eerst te blokkeren, of geluid te maken... Als ik hem herop start, bewaart hij ook niets van word, ofzo..

Aan wat zou dt kunnen liggen? ik vermoed dat dit geen virus is, anders zou mijn computer toch blokkeren..? Dus ik denk aan een hard-ware- probleem, maar heb echt geen idee welk.

Kan iemand me hiermee helpen?

bedankt,

Liesbeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je de laptop all lang? een mogelijkheid is dat de ventilatie openingen van de laptop dichtgeslibt zijn met stof. daardoor wordt er niet genoeg gekoeld en slaat de thermische beveiliging van µP in werking. remedie: voorzichtig uitblazen met samengedrukte lucht (spuitbus of compressor). Hou hierbij wel de ventilators vast anders kan je deze stukblazen en ben je nog verder van huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.