Ga naar inhoud

Muis doet raar


McLaren

Aanbevolen berichten

Hallo

ik ben net terug van vakantie. Voor ik ging, 3 weken geleden, deed mijn pc het nog prima, alles deed het goed.

Maar toen....

Ik deed mijn pc aan, opeens kwamen er meldingen van mijn Kaspersky dat de databases verouderd waren, ik heb Kaspersky toen helaas verwijderd, alleen ik kon de cd-rom niet vinden om het te herinstalleren. Toen heb ik Systeem herstel gebruikt, op 1 dag terug (vroeger kon niet) en toen deed ik hem weer aan in de hoop dat kaspersky terug was, was niet zo, maar toen deed de muis het niet

Het lampje brandt gewoon, de muis staat stil op het midden van het beeldscherm, maar reageert niet. Ik heb alle usb-poorten gebruikt, maar niks werkt. Ook opnieuw opgestart enzo, maar er gebeurd niks....

Wie kan mij helpen zodat mijn muis het weer doet??!?

ps; ik zit nu op me pa's pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

ja toen ik hem verwijderde werkte de muis nog wel, daarna deed ik systeem herstel, en toen werkte hij niet meer.

en drivers.. nog nooit van gehoord, sorry.

---------- Post toegevoegd om 10:52 ---------- Vorige post was om 10:52 ----------

Oke Angel, ik zal het proberen.

---------- Post toegevoegd om 10:57 ---------- Vorige post was om 10:52 ----------

Systeemherstel heb ik geopend, alleen het reageert niet, blijft een wit scherm, net of het is vast gelopen en niet reageert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herstart je PC en tik voortdurend op de F8 toets,

je krijgt dan een scherm waarin je met de pijltjes toetsen kan kiezen voor Veilige modus

Druk daarna op de Enter toets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor het late bericht.

Ik heb het gedaan.

Nu opent Systeem Herstel zichzelf wel, alleen nu zie je niks, zo'n programma dat is vastgelopen, wit scherm en zo. En als ik ctrl+alt+delete doe, staat er dat het programma wel geactiveerd is... raar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download het onderstaande ZIP bestand en pak het uit.

Klik vervolgens op Systeemherstel.reg en bevestig met Ja om de inhoud van het bestand aan het register toe te voegen.

Herstart je PC en probeer nog eens of je met Systeemherstel een herstelbewerking kan uitvoeren.

Bijlage is verwijderd.

aangepast door Angel_
Verwijderen bijlage
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.