Ga naar inhoud

pc start niet meer op


Aanbevolen berichten

beste,

sinds gisteren wil mijn pc niet op starten. als ik hem aanleg dan start hij op tot aan het bureaublad, maar opeens is de pc geblokkeerd. daarna doe ik een reset, en dan als ik hem terug opstart dan start hij maar voor 2 seconden op en valt hij meteen uit. ik heb de pc eens opengedaan en eens gekeken naar mijn koelpasta. die was uitgedroogd. maar er zit wel nog een laagje op. als ik aan sommige onderdelen kom zat er wel lichte stroom op. geen grote schok maar zo van die trillingen in mijn vinger als ik eraan kom. het enige waar ik kan aan denken is, dat mijn koelpasta zijn werk niet meer doet en dan mijn pc uitvalt door de veiligheid voor de hitte aan de cpu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bijkomende informatie

Heb nog de videokaart eruitgehaald, alle kabels van de voeding losgekoppeld alleen de 24 pin zit nog aan het moederbord. als ik hem dan opstart heb ik nog altijd hetzelfde probleem.

Misschien dat je daarmee een betere diagnose kan stellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.