Ga naar inhoud

PC start niet meer op :(


Po0dle

Aanbevolen berichten

Dus, ik heb een Medion-pc, van ongeveer 2002-2003. Maar, hij start gewoon niet meer op. De fans werken wel maar voor de rest blijft het scherm zwart. Ook krijg ik hem gewoon niet meer uit, ik moet de voeding uitzetten of uittrekken voor hij uitgaat :( Als ik hem dan terug insteek begint hij gewoon verder te draaien en het ledje dat aanduid of hij aanstaat of niet, flash'd gwn.

Dank bij voorbaat

Waarschijnlijk Nutteloze Informatie:

Manufacturer: MEDIONPC

Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 2.66GHz

Memory: 768MB RAM

Hard Drive: 120 GB Total

Video Card: NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X

Monitor: Plug en Play-monitor

Sound Card: Avance AC97 Audio

Speakers/Headphones:

Keyboard: USB-hoofdhub

Mouse: USB-hoofdhub

Mouse Surface: None

Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus het powerledje knippert gewoon ? Doet het ledje van de hardeschijf nog iets ? Kan je hem trouwens nog uitzetten als je de aan/uit knof ongeveer een 5 tal seconden inhoud ? Mijn vermoeden gaat richting de powersupply eerlijk gezegd, kan je die eens veranderen door een andere om te proberen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet met de recovery CD opstarten sinds men drivers gwn niet open gaat.

Ja, het knippert terwijl het helemaal niet hoort te knippere :(

De HD heeft geen ledje :(

Nee, ik kan hem niet uitzetten door er 5 sec op te drukken, hij blijft gewoon draaien. Ik heb geen andere PSU

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.