Ga naar inhoud

Probleem met beelschermdetectie


Chio

Aanbevolen berichten

Hallo,

Als ik mijn tvscherm (beeldbuis) wil detecteren krijgt mijn computerscherm (LCD) geen signaal meer. De tv wel, maar met dikke storing. Ze zijn verbonden met een s-video kabel langs mijn videokaart. Dit gebeurd ook wanneer ik de kabel erin laat tijdens de opstart (en nu blijkbaar ook als ik Geforce experience wil opstarten) Enkel als windows volledig is opgestart kan ik de kabel inpluggen zonder dat er iets gebeurd. Tot ik nog eens probeer. Windows of nvidia kiest onmiddellijk voor de tv als het daar een kans toe krijgt, en stuurt niks meer naar mijn computerscherm totdat ik de pc reset, en de kabel los is. Eerst kreeg ik nog een bsod, na herinstalleren van de driver en bios van de kaart niet meer, maar het enigste wat veranderd is is dat ik nu zelf de resetknop mag indrukken. Tot vorig jaar werkte dat allemaal perfect, ondertussen heb ik ongeveer alles opgezocht en geprobeerd wat er in me opkwam, en het staat ook nergens beschreven. Logboeken kan ik jammer genoeg niet lezen.. Mijn kaart is een Geforce 9800GTX+ 1Gb ddr3 op een ASRock 970DE3/U3S3. Ik geef nog de bsod logs mee en een uitlezing van mijn systeem. Hopelijk weet er iemand wel raad mee, die bedank ik alvast.WER-75910-0.sysdataBSOD.xml1.txt

ProbleemdetailsBSOD.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.