Ga naar inhoud

QuickCam Pro 9000 Windows 2000 driver


foxy48

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

de Logitech Quickcan Pro 9000 krijg ik niet aan de praat onder Windows 2000. Software QuickCam v10.5.1 geinstalleerd. Deze is speciaal voor W2000, zo wordt gemeld. Webcam wordt wel herkent als Logitech Quickcan Pro 9000 in de device Manager. De device status geeft error code 31 aan.

op de site van Logitech wordt gemeld dat de Webcam Pro 9000 niet zou werken onder Windows 2000, alleen onder Xp en Vista.

Op de bijgeleverde CD van Logitech staan echter alleen de drivers van de QuickCAm Pro 5000 en lagere versies. CD gescand op Pro 9000: alleen de user guide is aanwezig in PDF formaat.

m.vr.gr.

foxy48

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

dag Bart,

die driver had ik ook al geprobeerd, zonder positief resultaat. In de device manager wordt de Pro 9000 wel herkend, maar met een gele markering. Ik wilde met skype aan de slag.

Ik ben benieuwd of er een gebruiker is die de camara aan de praat weet te krijgen onder Windows 2000 proffesional SP4.

zo niet, dan moet ik upgraden naar XP.

groet, Foxy48

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.