Ga naar inhoud

scherm valt terug in standby


Largo

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb het volgend probleem.

Ik sluit mijn oud scherm (optiquest) aan op een mijn oude pc met windows Xp versie.

Alles start normaal op maar hij geraakt niet verder dan het scherm met Windows Xp erop en valt dan uit. je hoort de pc nog wel werken maar het scherm blijft zwart.

Is er iemand die kan zeggen hoe dit komt en wat ik moet doen om dit te verhelpen.

Alvast bedankt Larho

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

heeft het scherm altijd op die pc gestaan, of heb je dat juist veranderd?

Anders is de resolutie misschien te hoog voor je scherm & springt het daardoor uit. Dit kan je dan testen door eens in veilige modus op te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opstarten in veilge modus doe je door vanaf wanner je pc opstaat op F8 te drukken.

Dus echt direct en paar keer goed drukken, dan kom je in een zwart scherm met een aantal keuzes waaronder Veilige modus, deze moet je selecteren.

Waarschijnlijk gaat alles er heel groot uitzien enzo, maar dat is heel normaal.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

Kan je in veilige modus een de drivers voor je graficshe kaart verwijderen, en dan opnieuw gewoon opstarten?

(configuratiescherm - systeembeheer - computerbeheer -apparaatbeheer - beeldschermadapters openklikken en daar dan rechtermuisknop en installatie ongedaan maken).

Als hij opnieuw opstart gaat hij dan de standaard XP Drivers gebruiken (je beeld zal er niet echt mooi uit zien), en zou je scherm dus niet in standby mogen schieten. Daarna moet je dan de drivers opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.