Ga naar inhoud

Geen geluid


Fien

Aanbevolen berichten

mijn computer was onlangst helemaal gecrashet door virussen enzo.

toen heb ik mijn computer volledig geformateert

Ik had niet onmiddelijk mijn officiele moederbord CD bij de hand en heb toen maar drivers geinstalleerd die ik van internet had.

Nu ben ik trug bij mijn originele CD's geraakt en heb ik alles verwijderd en mijn drivers geinstalleerd die ik bij de pc heb meegekregen.

alles werkt behalven mijn geluid.

selectreer ik geluiden en audioapparaten dan is alles grijs en dus niet aanklikbaar.

Ik denk dat mijn PC mijn geluidskaart niet meer ziet zitten

Help mij want ik begin wanhopig te worden

:pcguru:

ik heb een MSI met amd athlon 64 X2 processor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Fien

zoek net als jou andere drivers . ook naar een driver voor je geluid

zoek bijv op google naar :MSI amd athlon 64 X2 processor sound driver

als je daar niks vind heb ik de volgende link voor je:

Download MSI K9AGM2-FIH AMD HDMI Audio Drivers R1.62 Driver for Windows 2K / Windows XP - Softpedia

ik hoop dat ik je hier mee voldoende heb geholpen laat mij even weten of die driver op die site goed is ?

Groets Berky

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik deze driver probeer te installeren zegt hij dat ik minstens XP sevicepack 1 moet hebben, wat ik heb :s dus hij wil het niet installeren. nu heb ik op die site ook een realtek C97 gevonden en geinstalleerd alles verloopt prima maar het geluid werkt nogsteeds niet. Hij ziet ook bij de instellingen geen audioapparaat en alles is grijs. Ik heb ergens gezien dat het kan dat je in de BIOS iets moet veranderen dat je daar moet je audio aanzetten ofzo maar ik vind daar niks van in mijn BIOS.

groetjes Fien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

hej, ik heb echt al elke driver gedownload, en geen enkele werkt. zelfs niet de officiele CD van mijn moederbord zelf. Ookal installeer ik die driver ziet hij geen audioapparaat alles is grijs ik kan niets veranderen aan de instellingen. Maar de driver staat wel degelijk bij mijn program files. ik heb het meerdere malen opnieuw geprobeerd. Ik begin staal alle hoop op te geven. En denk eraan mijn PC opnieuw te formateren. Maar ik heb geen bootable XP cd dus dat is het laatste wat ik wil doen. Kan het echt aan niets anders liggen dan de driver? want dat kan toch niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.