Ga naar inhoud

Koptelefoon


Georg

Aanbevolen berichten

Ik heb een Sony DRBT50 gekocht echter bij het gebruiken van Skype werkt wel het geluid maar niet mijn ingebouwde microfoon.

Ik heb via de Skypesite alle aanwijzingen doorlopen om mijn microfoon aan de praat te krijgen echter lukt mij dit nog steeds niet.

Ook zou ik graag willen weten hoe ik de muziek van mijn computer ook op mijn koptelefoon kan beluisteren.

Heeft iemand toevallig ook dezelfde koptelefoon en kan deze helpen mijn problemen op te lossen.

Georg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Hoort de persoon aan de andere kant je praten? Bij nee, moet je het volgende eens doen.

Je moet naar Instellingen gaan in het menu Extra. Dan moet je bij het tabblad Algemeen klikken op Audio Instellingen. Daar zullen je bij Microfoon een aantal keuze kunnen zien. Probeer ze even uit en uiteindelijk zou je de juiste instelling moeten vinden.

Hoor jij de andere persoon? Bij nee, moet je hetzelfde doen als hierboven alleen moet je dan juist onder de instellingen van de Microfoon hetzelfde doen.

Je moet natuurlijk bij iedere aanpassing wel op Opslaan klikken.

Als alles werkt, kun je best die gegevens even noteren. Ik zal ondertussen eens kijken waar je de algemene instellingen moet doen in Windows.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Allereerst bedankt voor je hulp.

Ik heb je aanwijzingen uitgevoerd echter blijf ik de Skypejuf op mijn bluetooth headset horen echter geeft hij direct aan, als ik een tekst moet inspreken, dat mijn microfoon het niet doet?

Ik denk dat het aan mijn windowsinstellingen ligt maar kan daar het probleem ook niet oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.