Ga naar inhoud

Pinnacle Studio 12 ultimate


elanto

Aanbevolen berichten

Van foto's heb ik een videomontage gemaakt met Studio 12 Ultimate. Deze montage heb ik volledig gemaakt op de tweede hard-disc. Hier staan zowel de foto's en het muziek op.

Als de montage gereed was, duurtijd 45 min., heb ik deze telkens opgeslagen en als die af was omgezet naar film met een totale grootte van 1, 25 Gig. Op dat ogenblik was het etenstijd en heb ik die niet dadelijk op DVD vastgelegd.

De volgende dag wou ik dat doen doch toen stelde ik vast dat er ergens wat misgelopen was met de DVD brander. Bij apparaatbeheer gaan zien en daar stond een uitroepteken bij. Nog enkele pogingen ondernomen maar de DVD lezer/schrijver was ook niet te vinden in de "bios".

Deze PC is een Medion MD8833, een wat nieuwere type met een goede grafische kaart en werkt met Windows Vista Home Premium.

Ik heb dan via hun programma: "terugzetten in kooptoestand" uitgevoerd en ook het programma van Studio 12, waar ik nog wat extra overgangentitels enz. heb bijgekocht, opnieuw geïnstalleerd.

Nu wou ik de gemaakte film op DVD zetten maar dat lukt me geensinds. Alles nagekeken en ik krijg wel de beelden maar zonder muziek. Ik vind ook alle muziek (MPEG) ervan terug. Alles staat nu in "studiosequence" ???

Maar met geen middel kan ik dat ergens samenvoegen.

Weet hier iemand raad op ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Volgens mij is het dat je de C schijf weer op nieuw heb geinstalleerd,

en daar staat namelijk ook op wat er op de tweede schijf is neergezet.

Als je de film met de muziek nog op de andere schijf staat moet je deze met Nero branden.

Cock

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Digg,

Mijn beste dank voor uw antwoord.

Ondertussen heb ik dit fenomeen zelf kunnen oplossen, evenwel op een andere wijze maar niettegenstaande dat is het me toch gelukt.

Waar ik meer moeite mee heb is met de service van Pinnacle zelf.

Dat is een grote nul. In het Nederlands lukt dat helemaal niet en krijg je op de duur een in het Engels opgestelde mail met allerhande voorbeelden van vragen en antwoorden. It's all !!! en mijn Engels is ver van goed.

Men verkoopt wel een Nederlandstalige versie maar de service hierin is noppes en dat stoort me geweldig.

Nochtans, voorheen had ik Studio 10, hier bijgekocht de upgrade naar studio 12. Omdat dit niet werkte op Vista heb ik via de servicelijn van Pinnacle wel nog in het Nederlands kunnen corresponderen waarin uiteindelijk bleek dat deze versie niet werkte in Vista, wel in XP.

Nu heb ik dan ten einde raad dan toch maar de knoop doorgehakt en heb ik dan Studio 12 Ultimate plus aangekocht. Dit werkt nu perfect met uitzondering van hun Service.

Groetjes,

Elanto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.