Beste bezoeker,
Welkom op PC Helpforum!

Ben je op zoek naar GRATIS hulp voor je computerprobleem?

Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt. Meer dan 40.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !

Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.

+ Reageren op discussie
Resultaten: 1 t/m 2 van 2

problemen met dvd-player

Dit is een discussie over problemen met dvd-player in het forum Archief Multimedia , en maakt deel van de Multimedia categorie; Ik heb recent verschillende films gedownload van internet (vooral avi- en xvid-bestanden) met ondertiteling (vnl. srt-bestanden). Daarnaast rip ik af ...

Nieuweling

Standaard problemen met dvd-player

Ik heb recent verschillende films gedownload van internet (vooral avi- en xvid-bestanden) met ondertiteling (vnl. srt-bestanden).
    Daarnaast rip ik af en toe een film vd TV, merge de Vob-bestanden en knip achteraf de reclames weg. Tenslotte brand ik die op een DVD-schijf. Ik kan al die bestanden vlekkeloos afspelen op mijn PC met VLC-mrediaplayer.
    Onlangs heb ik mij een (goedkope) DVD-player aangeschaft in de Aldi onder de merknaam Terris die de meest recente video-codecs kan afspelen.
    Als ik mijn gebrande DVD afspeel in mijn DVD-speler doen zich de vgl problemen voor:
    - af en toe stokt het beeld en geluid en wordt het beeld breder en weer smaller. Ik merk dan dat een paar digits worden overgeslagen.
    -soms gebeurt het dat halverwege de film het beeld stokt en terug wordt gespoeld naar het begin vd film (vooral bij mijn geripte vob-bestanden)

Hebben deze problemen te maken met de kwaliteit van mijn DVD-speler, is deze te gevoelig of niet juist ingesteld?

Lid

Standaard

Ik kan geen dvd afspelen op mijn xp pc is wel door iemand opgenomen cd kan ik wel spelen weet iemand raad?

+ Reageren op discussie

Soortgelijke discussies

1. VLC Player
    door bakxie in forum Archief Multimedia
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 29 april 2009, 20:30
  2. Standaardresolutie BS Player
    door Housten44 in forum Archief Andere software
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 11 augustus 2008, 16:58
  3. Flash player
    door sloeber in forum Archief Internet & Netwerk