Ga naar inhoud

Uploaden foto's gaat niet meer


Gast Bellinhio

Aanbevolen berichten

Ik weet niet zeker of ik het hier hoor te plaatsen, aangezien het met foto's te maken heb vond ik van wel. Maar ook denk ik dat het aan internetverbinding ligt, dus dan zou t hier niet kunnen.. Maar goed, ik kan dus nergens meer foto's uploaden. Niet bij photobucket, of imageshack, of op mijn meest bezochte en gebruikte site, deviantart. Wat voor mij toch heel erg belangrijk is, is dat ik dagelijk 10tallen foto's kan uploaden op mijn gallerijen. En dit gaat dus al voor een maand niet meer.

De feiten;

-Ik ben medio november verhuist naar mijn schoonouders, die een internetprovider caiway hebben.

-Thuis had ik Ziggo en geen problemen met uploaden.

-Grootte van bestand maakt niet uit, klein of groot, hij uploadt niet.

-Ik heb al een systeemherstel uitgevoerd, helpt niets.

-Ik heb CCleaner op mn pc laten runnen, geen fouten.

-Ik heb virusscanner uitgevoerd, geen fouten.

-Heeeeeeel soms als ik veel geluk heb en na vele malen proberen, kan ik een foto uploaden van redelijke grootte.

-Op de router hier, staan 4 computers verbonden aan internet. Ik ben de 4e die erbij gekomen is. 3 zijn direct verbonden, 1 is draadloos.

-Webcam doet het sinds kort ook niet meer.

-Ik kan wel uploaden op de andere computers.

-Ik kan niet uploaden op o.a. hotmail, msn, photobucket, imageshack, deviantart.. En ik denk op andere uploadsites of waar je dan ook maar een mogelijkheid heb tot uploaden, dat dat ook niet gaat.

-Downloaden gaat wel :S

-Internetvelden blijven gewoon staan, geen problemen tijdens surfen dus.

-Msn doet het altijd. (als ik hem aan heb)

Dan heb ik denk ik wel alles op rij..

Is het nou een internetstoring? Of een fout in mijn computer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.