Ga naar inhoud

Limewire


Koen

Aanbevolen berichten

Hoj,

Ik heb limewire er al heel lang opstaan. Ik wou het na een tijdje nog eens opstarten en dit lukte niet. Ik heb het opnieuw geïnstalleerd, maar tevergeefs. Ik heb zelfs al geprobeert voor systeemherstel mar het lukt allemaal niet. Weet mss iemand aan wat dit kan liggen?

mvg Koen

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarschijnlijk is er iets foutgelopen met een van de bestanden of in het register.

Verwijder eerst limewire, daarna

Installeer even onderstaand programma (tuneup Utilities):

http://www.tune-up.com/download/tu2007/

Wanneer geinstalleerd, ga naar start --> alle programma's --> TuneUp Utilities 2007 --> Utilities

en voer volgende onderdelen uit:

- 1-click mainenance

- Tuneup registry cleaner (complete scan - duurt 2 min) --> show errors --> in balk Start Cleaning --> wanneer je vakje ziet 'check again' doe dit dan nogmaals tot je het niet meer ziet

installeer nu opnieuw Limewire,

laat weten of het gelukt is

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarschijnlijk is er iets foutgelopen met een van de bestanden of in het register.

Verwijder eerst limewire, daarna

Installeer even onderstaand programma (tuneup Utilities):

http://www.tune-up.com/download/tu2007/

Wanneer geinstalleerd, ga naar start --> alle programma's --> TuneUp Utilities 2007 --> Utilities

en voer volgende onderdelen uit:

- 1-click mainenance

- Tuneup registry cleaner (complete scan - duurt 2 min) --> show errors --> in balk Start Cleaning --> wanneer je vakje ziet 'check again' doe dit dan nogmaals tot je het niet meer ziet

installeer nu opnieuw Limewire,

laat weten of het gelukt is

mvg karel

Hej Karel,

Ik heb gedaan wat je me aangeraden had, maar helaas, limewire opstarten lukt nog steeds niet. Ik denk aan iets, dat het tegenhoud dat limewire niet geopend mag worden ofzo, geblokkeerd.... Ik weet ni? Als ik et wil opene dan is er ong 3 sec. de zandloper en is het weg en doet het niets...

Mss nog andere mogelijkheden?

mvg Koen

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat heb je van anti-virus en firewall?

Ik heb even rondgegoogled en dat zou de oorzaak moeten zijn, je firewall blokeerd het programma waarschijnlijk, dus kijk even in je firewall programma :D

Hej,

ja dat heb ik ook geprobeerd. Ik heb juist nogeens geprobeerd, antivirus (AVG) gewoon afgezet en windowsfirewall afgezet. Dus aan dat ligt het ook niet... Ik snap er echt niks meer van aan welk het zou kunnen, egt raar.

Toch al zeer bedankt voor de moeite!

mvg Koen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

wat die limewire beterft ik heb dat probleem ook gehad je moet bvb met isyscleaner eens scannen en al het onnodige verwijderen as dat gedaan is idd zoals karel al aangaf limewire verwijderen , daarna de

tuneup Utilities):

http://www.tune-up.com/download/tu2007/

runnen en dan pc herstarten , dan limewire terug installeren , pc herstarten en dan zou het normaal moeten werken indien niet dan zal ik het even google voor je laat maar iets weten

mvg

The_Homie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.