Ga naar inhoud

Hulp gevraagd bij aankopen nieuwe PC


Aanbevolen berichten

Hallo,

Graag zou ik een nieuwe PC willen aankopen, ik bedoel dan beeldscherm, bak, muis,...

Nu heb ik al verschillende topics gelezen in dit forum en ik zag dat als je een PC op maat laat maken, dit zeer veel geld uitspaart en de prestaties niet vermindert. dus zou ik graag een PC op maat laken maken maar het probleem is nu dat ik in Belgie, Poperinge (Nabij Ieper moest je niet weten waar Poperinge ligt) woon en ik veronderstel niet dat er een service dicht in de buurt is die computers op maat maakt. Dus weet iemand een oplossing hiervoor?

Nu, ik zou graag een PC hebben die de volgende zaken kan:

Draadloos internet

Windows Xp ( ik hou niet echt van vista en windows 7 enzo)

ik zou de PC voornamelijk gebruiken met de Haupage Caputure card HD PVR Product overview ( je kunt klikken op system requirements) en Sony Vegas pro 9;

Ook zou ik hem willen gebruiken om films op te bekijken, MP3 tjes op te zetten en de PC zou niet echt traag mogen werken (dus ik veronderstel een groot geheugen, ookal weet ik niets van PC's)

Mijn budget is ongeveer 750 euro voor alles samen.

Bedankt voor jullie hulp!

aangepast door boomie
Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, een maat van mij woont ook in poperinge, en heeft ook een zelf samengestelde pc, zal eens vragen waar die hem heeft laten assembleren.

mvg

---------- Post toegevoegd om 17:19 ---------- Vorige post was om 17:11 ----------

Ok, hij zelf heeft blijbkaar zijn pc zelf in mekaar gestoken maar hij zei wel dat er een paar pc-winkels in poperinge waren die het ook kunnen. Ik heb zonet even gegoogeld en kwam op deze site terecht Computer onderdelen kopen! Ruimste computer winkel van Belgi - Hardware, Software, Multimedia,... , moet je maar eens goed doorlezen en daar zal je wel iets vermeld zien staan over assemblage en moet je maar eens contact met die winkel opnemen. Die vriend van mij noemde ook vipc ; VIPC Computers Webdesign Hardware Multimedia Koenraad Rosseel Vlamertinge Ieper Poperinge West-Vlaanderen. Weet niet of dat die assembleren ( heb niet echt veel tijd om die site te doorzoeken, heb examens.. .sorry ) maar hij is alvast in poperinge. Ik denk dat er wel nog een paar winkels zullen zijn.

mvg

Voor de onderdelen van je pc, dat laat ik aan de mods en de echte kenners over :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.