Ga naar inhoud

Draadloze muis werkt niet meer


martos

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

2 dagen geleden stopte mijn muis gewoon met functioneren.

Het is een draadloze Trust muis, ik heb hem nog geen jaar.

Infraroodlicht brand gewoon, heb de batterijen al verwisseld,heb hem al van USB poort veranderd, en ik heb al een paar keer geprobeerd om hem opnieuw te connecten.

Verder heb ik ook heb in het Apparaat beheer de muis verwijderd en de computer opnieuw opgestart, heb mijn computer geupdated. En als ik bij appaaraat beheer kijk na de opties van de muis staat er gewoon dat hij werkt. Ik heb geen idee wat ik er nog aan kan doen, en ben bang als ik een nieuwe muis koop dat ik met hetzelfde probleem zit.

 

Mvg Mart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je met "opnieuw connecteren"? Kalibreren? Of nog iets anders?

 

Probeer eventueel een van de onderstaande oplossingen:

  • Misschien is de USB-verbinding losgeraakt. Ontkoppel de muis en sluit deze weer aan.
  • Sluit de muis op een andere USB-poort aan.
  • Als de muis is aangesloten op een USB-hub of een USB-schakelkast, haal je hem eruit en steek je hem in de computer.
  • Koppel alle andere USB-apparaten los die niet in gebruik zijn.
  • Als je een draadloze muis gebruikt: Zie voor tips over het oplossen van problemen met de draadloze verbinding: Problemen met draadloze en Bluetooth®-apparaten oplossen.
  • Probeer de muis op een andere computer om te controleren of de muis niet defect is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.