Ga naar inhoud

Tweede Monitor probleem


Hadi

Aanbevolen berichten

Sinds ik overgegaan ben naar een nieuwe PC met Win 8.1 (had Win 7) heb ik het volgende probleem:

 

Als ik werk op mijn hoofdscherm en ik schakel het 2e scherm in, dan begint het hoofdscherm te flikkeren . Wordt 2 x achter elkaar zwart waarna hij weer normaal werkt als het 2e scherm is opgestart.

 

Hieraan gekoppeld, denk ik, is het probleem dat indien ik een programma op het 2e scherm heb geopend, daarna de monitor uitzet, bij het weer aanzetten het flikkeren op het hoofdscherm weer begint en het geopende programma op het 2e scherm niet daar, maar op het hoofdscherm opent.

Moet het dan weer terug slepen etc.

 

De hoofd monitor kan ik wel gewoon uitzetten en het beeld komt na aanzetten weer normaal terug.

Ook na minimaliseren van een programma op het tweede scherm opent het programma wél correct op het tweede scherm.

 

Het probleem doet zich uitsluitend voor na UIT/AAN zetten van het tweede scherm. (Samsung met HDMI aansluiting)

 

Wie o wie weet raad?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.