Ga naar inhoud

Sonar 2016


Gast fcbbrugge

Aanbevolen berichten

Gast fcbbrugge

Beste Linux liefhebbers...wil je iets speciaal dan is Sonar2016 echt hip en..... :xd:.

En beste mensen ja Sonar spreekt tegen u in het Nederlands(kun je gelukkig uitschakelen)

Persoonlijk vind ik dat beetje is voor mensen die al wat ervaring hebben met Linux!!!

Bij live kun je door F2..Nederlands selecteren!

Zelf heb ik standalone installatie gedaan!Gnome 64bits.

Op bureaublad staat buiten Home en Trash niks anders..ja rechts boven nog wat icoontjes.

Klik je links boven op activiteiten...krijg je onderstaande...

post-23481-0-53316700-1457717252_thumb.p

Klik dan op de 9 puntjes(bollen)...krijg je dit....

post-23481-0-87276500-1457717450_thumb.j

Door rechtsklik op één app...kun je die toevoegen en later ook verwijderen,ook de apps die in gebruik zijn,staan in die balk!

Weet niet wat jullie ervan denken :hmmmm: Dit ben ik nog niet tegenkomen ...vind het gewoon  wow :P

Zal nog wat meer prints later posten!

Mvg

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Natuurlijk is aan ieder OS altijd één beetje maar...zo als software installeren/verwijderen (pakketten manager)heel ander layout als Zorin/Mint/en......Had ik wat problemen mee!

Wou Firefox in NL...in Mint b.v. gebeurt het met de updates,indien niet...ga ik naar softwarecentrum en verwijder firefox en terug install...en het is klaar!Met Sonar lukte het niet...ben gaan zoeken in pakketten manager en vond het volgende zie afb. en uitleg.

Zoek software installeren/verwijderen>klik op zoeken>typ firefox druk enter>scroll tot je firefox nl tegenkomt>klik rechts installeren >klik links boven op het vinkje>en dan ok en....en firefox is in Nederlands...is ook zo voor Libre office en nog apps die Nederlands hebben!

Alles wat groen(blokje) is in pakketten manager is aanwezig

post-23481-0-99252000-1457723683_thumb.p

 

Dit zijn alle instellingen

post-23481-0-60270400-1457723782_thumb.p

 

Dit zijn de afstellingen...waar je veel opties vind...zelf beetje zoeken en ....

post-23481-0-44302600-1457723940_thumb.p

 

 

Mvg

aangepast door fcbbrugge
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.