Ga naar inhoud

pdespaey

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, allen een Gelukkig en Gezond Nieuwjaar toegewenst.

Ik zit met het volgende probleem: Al jaren gebruik ik IncrediMail en maak ik backups van mijn e-mailaccount met IncrediBackup. Na een upgrade van versie 2.5 naar versie Plus raakte ik een deel van mijn bestanden kwijt. Gelukkig heb ik die allemaal weer terug via Windows>Gebruikers>user>AppData>Im waar ik de bestanden terug vond. Na de upgrade werkte IncrediBackup plots ook niet meer. Die heb ik opnieuw geïnstalleerd, maar het programma werkt nog steeds niet. Het vreemde is dat het programma niet vermeld wordt in het configuratiescherm onder Programma's en onderdelen. Ik kan het programma dus ook niet meer verwijderen via het configuratiescherm. Ik heb wel een icoontje op de Desktop om het programma op te starten, maar na de start doet het programma niets meer (maakt geen beckups). Wie kan mij helpen het probleem van het niet-werkende IncrediBackup op te lossen en waarom het niet vermeld wordt in het configuratiescherm?

Bij voorbaat hartelijk dank voor de hulp.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.