Ga naar inhoud

java script


yami

Aanbevolen berichten

Hoi,

Als ik op youtube een filmpje wil bekijken krijg ik de melding; Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Tot gisteren was er geen enkel probleem om filmpjes te bekijken op youtube en nu gaat het niet meer . Mijn firewal staat zo ingesteld dat hij geen javascript blokkeert. Als ik dan de zogezegde oude versie van de Abobe's flashplayer wil herinstalleren krijg ik de melding: kan installatieprogramma niet veriffiëren. Help!

yami

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan best heel flashplayer er even afgooien en terug installeren.

Ga naar DEZE website, en download de uninstaller voor jou besturingsysteem (Windows waarschijnlijk)

Als de download klaar is, volg je gewoon het programma'tje.

Als dat klaar is, ga je naar DEZE site en je klikt op "Agree and install" now, dan volg je weer heel het proces.

Je start internet explorer of een andere browser opnieuw op, en probeer het nog eens.

Werkt het nu wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, het blijft hetzelfde. Als ik dan adobe flash player wil installeren krijg ik het bericht: This application requires an Xtra (Flash Movie...) that either not exist or failed to initialize properly. Please make sure the appropriate Xtra are in the Xtras folder(s). Raar hé.

yami

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Heb juist de Shocwave player geÏnstalleerd en krijg de boodschap: This application requires an Xtra (Flash Movie...) that either not exist or failed to initialize properly. Please make sure the appropriate Xtra are in the Xtras folder(s). Nu ben ik gaan kijken bij software in het configuratiescherm en daar staat de Scocwave wel in de lijst van geïnstalleerde programma's. Als ik daarna de flashplayer wil installeren krijg ik het bericht: kan installatieprogramma niet veriffiëren. Ik denk dat ik met mijne laptop eens langs een priester ga gaan voor een uitdrijving.

yami

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Mijn browser is internet explorer en mijn bestuuringssysteem is windows XP. Op mijn PC staat het game 'Wolfenstein return to the Castle' geïnstalleerd en dat is al eens een paar keer vastgelopen en automatisch afgesloten met de boodschap: Het programma Wolfenstein.exe heeft een fout veroorzaakt en moet worden afgesloten enz... Of het er iets mee te maken heeft weet ik niet.

yami

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

neen waarschijnlijk niet hoor.

Kan je eventueel even een andere browser testen? Bijvoorbeeld firefox en dan even kijken of het probleem zich daar ook voordoet?

Indien niet stel ik voor dat je internet explorer even opnieuw installeert of een nieuwere versie download.

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

t'Zelfde. Ik denk dat ik eens mijn PC-ke eens terug ga herinstalleren. Vanaf het moment dat ik de game 'Wolfenstein return to the Castle' heb geinstallered zijn een beetje de problemen begonnen. Meestal als ik het spel heb gespeeld is het alsof de dingen wat moeilijker en trager gaan. Er staat zoveel rommel op de PC geinstalleerd dat er vroeg of laat wel eens conflicten moeten van komen. Een herinstallatie zal het beste zijn. Probleem opgelost. Bedankt voor al jullie hulp mensen.

yami

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.