Ga naar inhoud

[OPGELOST] MONITOR - Invalid License ID


mani88

Aanbevolen berichten

enig idee bij welk proces deze melding hoort?

Dit kan in de gaten houden door in je taakbeheer alle processen te laten weergeven, en dan die melding afsluiten. In je taakbeheer zou er dan een proces moeten wegvallen (werk evt met een printscreen, anders is het nogal moeilijk om een overzicht te houden over welk proces nu precies weggevallen is)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er even op verder gegoogled, en blijkt dat het een "bekend" probleem is bij Acer (het is toch een acersysteem dat je hebt?)

Het ligt aan eRecovery van Acer zelf.

Staat er als je start - uitvoeren "msconfig" doet in het tabblad "opstarten" iets wat eRecovery noemt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb idd een Acer.

Ik heb gekeken waar je zei en daar staan o.a. volgende items:

- eDSloader

- ePowerDMC

- Acer ePower Management

- Monitor

- admtray

Bij deze 5 items is de opdracht steeds iets uit de map C:\Acer\Empowering Technology\...

En bij Monitor staat idd C:\Acer\Empowering Technology\eRecovery\monitor.exe

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok.

Ga dan terug naar die msconfig tabblad "opstarten" en schakel het vinkje voor die monitor uit. Wijzigingen opslaan, je pc gaat heropstarten & dan een melding geven dat er ietsjes aangepast is. Daar aangeven dat hij die melding niet meer weer moet geven.

Normaal ben je dan van die mededeling af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

imjpmig snap ik niet dat die op jouw systeem draait :D

"mjpmig.exe belongs to the Microsoft Input Method Editor. It is used to simplify the input of Asian characters in the Microsoft Office suite."

Als jij geen Asiatische tekens wil weergeven kan die dus gewoon uitgevinkt worden

QtZgAcer is ook een onnodig acer-programma, mag ook uitgeschakeld worden (monitor dus ook).

Realsched controleert op updates, mag je dus naar keuze aan of uitzetten. Als je realplayer niet veel gebruikt gewoon uit laten, als je hem een keertje gebruikt controleert die toch

Grvoovemonitor mag uit als je microsoft groove niet gebruikt.

ccApp & osCheck zijn beiden van norton; als je switcht van antivirus moet je daar de removal tool over halen zodat ze goed weg zijn.

Adobe reader mag uit als je acrobat niet heel veel gebruikt. Als je elke keer je je pc gebruikt adobe reader aan zet ga je daar geen nut van ondervinden dat die uitgevinkt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.