Ga naar inhoud

[OPGELOST] pinwriter P2Q


LL89

Aanbevolen berichten

Ik zou de drivers nodig hebben van NEC Pinwriter P2Q voor windows XP. Op de site van NEC staan ze al niet meer. Ik kan ze wel vinden voor windows 2000. In XP zitten ze voor de NEC pinwritrer P2.

Heeft iemand enig idee waar ik ze toch zou kunnen vinden voor de P2Q voor xp? Indien ze niet te vinden zijn, met welkeen probeer ik dan best? Die voor de P2 of die voor 2000?

Alvast bedankt

EDIT: foutje: kheb toch de driver voor Windows 2000 niet, ze vragen er geld voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb lang lopen zoeken en kwam ik uit op de driver maar die is alleen voor windows 2000, ik vrees dus dat je je zal moeten registreren op de eerder doorgegeven link. Als er iets niets duidelijk is laat het me zeker weten ik help u graag verder. Er zijn 2 oplossingen je registreerd je en download de driver en nu de iets moeilijkere je maakt een multiboot van windows xp en windows 2000 maar dit zou eigenlijk dom zijn omwille van de ruimte van je partitie. Ik zou je gewoonweg registreren en downloaden maar.

Nuttige post vergeet de bedankknop niet!!

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.