Ga naar inhoud

pctv analog usb


Keppetje

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb hier een software geïnstaleerd, pctv analog usb, volgens de verkoper moet hier hiermee een videorecorder kunnen aansluiten en moet ik video's kunnen overnemen op computer. Nu is mijn vraag hoe ik dit moet doen. ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt mij maar niet. Normaal ben ik daar redelijk goed in maar van deze keer lukt het echt niet.

Kan er mij iemand helpen?

Groetjes Keppetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Copy van de site;

"PCTV Analog USB is een USB 2.0-tuner voor analoge TV (antenne of kabel). De meegeleverde Pinnacle TVCenter software en afstandsbediening maken van uw PC een handige videorecorder voor het bekijken, pauzeren via de TimeShift-functie en opnemen van TV-uitzendingen, zonder dat u daarvoor achter de computer hoeft te zitten. Dankzij het kleine en lichtgewicht formaat en de voeding via USB is het apparaat ideaal voor mobiel gebruik – maar het staat ook prachtig op uw bureau."

Helaas teruggaan naar de verkoper hiermee, dit toestel neemt uitzendingen van TV op. Het is een TVtuner die je pc je videorecorder laat vervangen, maar het krijgt geen gegevens van je videorecorder naar je computer (tenzij je met een oud toestel werkt, ik dacht dat er heel vroeger videorecorders waren die een "videokanaal" doorstuurden over de kabel naar je tv op een bepaalde frequentie die buiten die van de andere zenders viel).

Jij hebt dit nodig: www.HCW.be : Pinnacle Dazzle Video Creator - Bewerk je analoge video's en zet ze op DVD - Hardware Mpeg1/2

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan moet je nog een svideo in hebben.

Die aansluiting zit wel op 90% van de grafische kaarten, maar dat is enkel om signalen uit te sturen en niet om ze op te nemen (op de VIVO kaarten na, maar dat zijn er niet al te veel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb het ondertussen gevonden om mijn video's over te nemen. Het lukt toch met die pctv, moest enkel maar de kabel van de video aansluiten en niet de kabel van de tv.

Mijn excuses hiervoor.

toch vriendelijk bedankt om te antwoorden.

Met vriendelijke groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.