Ga naar inhoud

Hipma

Lid
  • Items

    12
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 7 home edition

Hipma's prestaties

  1. Super en bedankt het is idd opgelost nu ! tnx!!
  2. Min pc is en HP G62 notebook pc, intel i5, met Windows 7 Home Premium
  3. Andere mogelijke oplossing is " updating hd graphics driver" . Wie kan mij (leek zijnde) hoe ik dat doe??
  4. Reactie van Hans Le Roy via slecht schermweergave - Microsoft Answers Ik heb nog andere meldingen gezien. Mogelijk is het de slechte update 10.3 van Flash player (ziehttp://forums.adobe.com/message/3684839;jsessionid=07CA4546DC1D1EF157869DEEB388D529.node0#3684839). Desinstalleer 10.3 en ga terug naar Flash player 10.2. Hoewel dit aanvankelijk leek te helpen, kreeg ik nu steeds de melding dat er een nieuwere versie van flash beschikbaar was en deze MOET installeren, dus weer terug gegaan naar 10.3 en alle problemen beginnen weer van voor af aan...
  5. JA! Dit is dus precies waar ik ook last van heb:-( Toevallig of niet,maar uploaden van een plaatje aan dir forum lukt (ook al) niet (als ik het pad op geef waar de afbeelding staat, en op wil oploaden, waodt get pad weel leeg gemaakt) en alle bestanden die ik download blijven op 99% voltooid steken...
  6. IE9 opnieuw geïnstalleeerd én CCleaner toegepast, maar helaas... nog steeds dezelfde problemen :-(
  7. Helaas.... ik heb precies gedaan zoals beschreven, maar niet het gewenste resultaat. Het blijk trouwens al dat de genoende vinkjes aangevinkt waren. Heeft het zin om IE9 opnieuw te installeren?
  8. Clarkie, Het zijn soms reclame banners, zoals de meeste rechter kolom op www.telegraaf.nl. Daar zie je (bijna halverwege) normaal reclame van BVA Auctions staan. Bij mij staat dit (onder andere) nu staat geheel links boven weergegeven (flikkerend beeld), alsof het 'er op' is geplakt. Het gebeurt trouwens ook met filmpjes die ik wil afspelen in een site (bv bij een nieuwsbericht) En nee, het is niet de bedoeling om banners te weigeren. Wat ik niet begrijp is dat ik vanaf aanschaf van mijn laptop (nov 2010) tot een paar dagen geleden hier geen last van het gehad.
  9. Bij sommige websites verzamelen bewegende knipperende onderdelen zoals banners zich in de linkerbovenhoek van het scherm. Welke instelling moet ik veranderen om alles weer keurig netjes op zijn plaats te krijgen? Ik werk met Internet Explorer 9 en Windows 7. ---------- Post toegevoegd om 17:47 ---------- Vorige post was om 17:46 ---------- Dit probleem heb ik sinds een dag of 4 (zo rond 12 mei begonnen). Resetten van IE heeft niet gehoplen :-(
  10. Tnx voor jullie suggesties. De afgelopen dagen zowel de handmatige als automatische instellingen geprobeerd met wisselend (en vooral van tijdelijke aard) succes. Vanmorgen nógmaals het hele ritueel uitgevoerd via de automatische manier (optie 2 in de handleiding) en vreemd genoeg gaat alles nu in één keer goed. Alle verbindingen zijn ingesteld en na (meerdere malen) de apparatuur aan en uit zetten, blijven de instellingen bewaard. Geen idee waarom het nu allemaal wél werkt, maar ik ben allang blij. Nogmaals bedankt voor jullie tips!
  11. Bedankt voor je reactie, ik ben nu weer één stapje verder gekomen! Ik krijg nu 'oké' voor MAC-adres, IP-adress, Subnetmasker, Gateway en DNS server. Echter, bij de (automatische) test voor een Gateway Ping krijg ik de melding 'niet verbonden met Gateway' Wat doe ik niet goed? Of aan welke instelling moet ik nog sleutelen?
  12. Onlangs een blue ray speler aangeschaft (Samsung BD-C6500) en geprobeerd om deze aan mijn router (Linksys E200) te koppelen. Volgens de instructies moet ik hiervoor een "PIN-code voor Wi-Fi Protected Setup" gebruiken. Dat is gisteren gelukt en binnen 2 minuten verbinding. Super internet op je tv. Echter vandaag krijg ik geen verbinding. Opnieuw installatieprocedure gevolgd en alle stappen (net als gisteren) herhaald, maar ik blijf nu steeds deze melding krijgen: Verbinding mislukt! Uw clientapparaat is niet verbonden met het netwerk. Ga terug naar uw clientapparaat voor verdere instructies. Druk op 'OK' om door te gaan. Wie kan me verder helpen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.