Beste mensen,
In Office 2007, kon ik in Outlook Kalender via de menu-optie "Beeld --> Huidige weergave --> Alle afspraken" ook daadwerkelijk alle afspraken onder elkaar zichtbaar krijgen vanaf de allereerste datum - in mijn geval: 01-01-2010, t/m de dag van vandaag. Al deze afspraken kon ik dan vervolgens ordenen op alles wat ik wilde: "onderwerp, locatie, begin, einde, type terugkeerpatroon, categorieen etc." Een erg handig overzicht dus...
Jullie voelen mijn vraag waarschijnlijk al op je klompen aankomen: als beginnend Office 2010-gebruiker, krijg ik dit in deze Outlook-versie maar niet voor elkaar. Ik doel dan op het "afsprakenoverzicht" dat ik maar niet te zien krijg. Op een gegeven moment kom ik dan wel in zo'n zelfde scherm, vraag mij niet meer hoe, maar mijn afspraken krijg ik maar niet in beeld - laat staan ALLE afspraken. Ook in Office 2010 zou ik graag alle afspraken weer zichtbaar onder elkaar krijgen.
Ehhh... Help??
Als dit overzicht ook in Office 2010 is voor te schotelen en jullie weten wellicht ook hoe, dan hoor ik heel erg graag van jullie.
B.v.d.
Groeten,
Rob
Ropie58 Nieuweling Berichten: 1 Geregistreerd: ma 28 maart 2011, 10:43
E-mail Ropie58