Ga naar inhoud

JacquesOT

Lid
  • Items

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 7 Tablet PC (64-bit) Home premium
  • Monitor
    HP TouchSmart 300 PC
  • Moederbord
    HP
  • Processor
    AMD Athlon(tm) II X3 400e
  • Geheugen
    Hynix Semiconductor (hyundai Electronics 2048MB DDR3-SDRAM (1333 MHz) Totaal fysiek geheugen 4.00 GB
  • Grafische Kaart
    ATI Radeon HD 3200 Graphics
  • Harde Schijf
    C-drive HP 450.82 GB en D-drive Factory_Image 14.84 GB
  • Geluidskaart
    Sound MAX Integrated Digital HD Audio stuurgprogramma C:\windows\system32\drivers\adihdaud.sys

JacquesOT's prestaties

  1. Dasle, Naar aanleiding van het advies, bied ik mijn PC weer ter controle aan bij de HP dealer. Bedankt voor de snelle reactie. Sluit hier de dicussie mee af. Jacques
  2. Dag Dasle, Problemen inderdaad al vrij recent na de aankoop opgetreden. Toen ter controle aan de geautoriseerde HP-dealer aangeboden. Zij hebben geen onvolkomenheden geconstateerd. Service Pack 1 voor Windows 7: updates op 23 en 24/02 mislukt en op 25/02 geannuleerd (bleef maar duren). Er zit standaard een ATI Radeon HD 3200 Graphics-kaart in. Voor volledige informatie: ik gebruik nooit de Touch functie (muis werkt sneller)
  3. Model naam: 300-1025be; Prod nr: VN308AA-UUG; Softwarebuild: 94WEv6PrA4; Serienr: 3CR94501DW Bijgaand de gevraagde info middels speccy zie bijgevoegde bestanden: PC Helpforum moderator bericht: Bijlage verwijderd om de reden die Asus aangeeft in bericht 5 http://speccy.piriform.com/results/lO2A8whjb0CythcNAgJRJ5q
  4. Bij het opstarten, maar ook dikwijls tijdens gebruik loopt de computer vast. Er veschijnen rode streepjes op het scherm met een piepgeluid. Kan allen met "aanknop" de computer uitzetten. Bij opnieuw opstarten veschijnt een keuzescherm (opstarten met herstelpunt of normaal opstarten) Na het maken van de keuze (probleem oplossen met herstelpunt) start de computer weer. Maar het probleem is niet verholpen en komt nog regelmatig voor. De PC is 4 maanden oud. Ik heb 2 jr garantie Ik heb een foto van het scherm naar HP-helpdesk gezonden, maar men komt er kennelijk niet uit, of men draait om de pot.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.