Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

GTvdH

Lid
  • Aantal items

    19
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over GTvdH

  • Titel
    Lid
  • Verjaardag 15-09-1961
  1. dag iedereen, ik wil een kilometer registratie op basis van postcode invoer maken, dus niet de kilometerstanden registreren maar van A naar B op basis van postcode. heeft iemand hiermee ervaring? ik zat aan VBA in Excel te denke n maar weet dat niet zeker. zijn er ergens sjablonen of moet ik een pakket kopen? dank voor jullie input.
  2. staat onder de regel "Bijgevoegde Bestanden"
  3. Dag Plonske, bijgevoegd een voorbeeld van mijn 'voorbeeld sheet' voorbeeld.xlsx
  4. dag allen, ik wil in excel 2013 het volgende: een cel (als voorbeeld C) geeft de uitkomst van B-A. deze uitkomst © moet een voorraad voorstellen en als deze voorraad minder dan 10% van de voorraad (A) moet de opmaak van de cel rood zijn, en zolang het meer dan 10% is , u raadt het al groen. welke formule kan ik toepassen?
  5. Goedenavond iedereen, ik wil van mijn hobby een vorm van inkomsten gaan genereren, echter daarvoor ben ik ook een boekhoud pakket nodig, (grootboek-facturen, in-verkoop, debiteurenbestand etc.) kortom het gebruikelijke. alleen ook hierin investeren.... ik zoek hulp om een excelsheet op te zetten waarin (mijn wens) een cel verwijst en schrijft naar een debiteur (na invoer debiteurennummer op tabblad factuur) evenals het totaal in én excl btw vanuit factuur ook meteen gaat naar tabblad verkoop. wie? misschien is dit een stukje fantasie dat niet kan, ik tenminste niet maar u misschien? zou u mij een klein beetje op weg kunnen helpen met een excel voorbeeld?
  6. dit is niet wat ik bedoel., ik zoek een oplossing dat afhankelijk van hetgeen er in de onderwerpregel staat de mail automatisch naar een paar ipv alle mailadressen wordt gestuurd. (if conains "zeep" then "keuken@" bv
  7. Goedemiddag, stel ik heb 1 mail die ik naar 5 adressen in één keer kan sturen (geen enkel probleem), maar wat als ik deze zelfde mail niet naar alle vijf in één keer, maar op basis van inhoud naar 3 van de 5 ontvangers stuur in 1 handeling. is dit mogelijk? outlook 2007/2010 alvast dank voor het meedenken.
  8. Goedemorgen iedereen, ik heb een formulier met aantal velden , maar er is een specifiek veld waarvan ik wil dat de gebruiker dit invuld voordat het per mail verzonden kan worden. alleen hoe.... werkelijk geen idee. U wellicht?
  9. dag iedereen, in mijn outlook 2007 heb ik een waslijst met taken die ik desnoods als tabel in word willen exporteren, copy - paste lavert een veelfout aan mooie envelopjes op maar geen overzichtelijk geheel. one note heb ik niet tot mijn beschikking vanwege netwerkbeperingen deze optie kan ik dus niet gebruien. weet iemand iets hoe ik mijn taken in een word document leesbaar terug kan krijgen?
  10. dag iedereen, het zal eenvoudig zijn maar..... ik heb een cel met waarde van 410 deze 410 staat bij mij voor 100% hoe kan ik de andere cellen met getallen doorberekenen qua percentages als afgeleide van het eerste voorbeeld? 410 = 100% 223 = ... % 183 = ... %
  11. dank voor de reactie, het is niet geheel wat ik zoek, dit is handmatig zaken bundelen, ik wil (hoop) dat deze optie binnen outlook standaard aanwezig is waardoor mijn mails van collega's automatisch gebundeld worden op basis van het onderwerp. kijk maar bij deze link van gmail
  12. dag, het kan soms voorkomen dat er omtrent 1 onderwerp meerdere mailingen de deur uitgaan en ook weer binnenkomen. wat weer resulteerd in een enorme lijst met mails. is het mogelijk binnen outlook 2007 deze te groeperen / bundelen (automatisch) op onderwerp? indien je gebruik maakt van een mailaccount als Gmail zal je mijn vraag wellicht meteen begrijpen. ben zeer benieuwd naar de opties
  13. dag iedereen, ik werk in office 2007, maar volgens mij doet de versie er niet zo zeer toe, wat ik wil is zaken welke in excel staan incl. eenvoudig formules plakken binnen een word document, doch de functies uit excel mogen niet verloren gaan, en moet moet ook niet hoeven dubbel klikken om het sheet te activeren. waarom: ik heb een bestelformulier, uiteraard digitaal. hierin geven mensen in beveiligde tekstvelden hun naw gegevens op (tab-toets) verder moet men een onderliggend gedeelte -excelsheet- invullen die aan de hand van de ingevulde zaken duidelijk maakt wat iemand bij ophalen van de bestelling kan verwachten en moet betalen... hoe kan ik dit het beste verwerken?
  14. Dag, ik heb een document gemaakt in word 2010, in dit document wil ik de opdrachtknop plaatsen met functie mailto, met andere woorden, de uitkomst van het in te vullen formulier moet rechtstreeks gemaild worden naar.... weet iemand hoe ik deze knop kan plaatsen?
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.