Ga naar inhoud

RubenHornstra

Lid
  • Items

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

RubenHornstra's prestaties

  1. Beste lezer, Sinds een paar dagen is het niet meer mogelijk om op mijn hotmailaccount in te loggen op mijn laptop. Wanneer ik in wil loggen zegt hij dat ik te vaak een foutief wachtwoord heb gebruikt. Dit terwijl ik het wachtwoord heb opgeslagen. Ze vragen mij om mijn account te verifiëren, maar ze zeggen steeds dat ze te weinig informatie hebben om vast te kunnen stellen dat het mijn account is. Het gekke is echter dat ik op mijn vaste pc wel gewoon kan inloggen en overal gewoon bij kan komen. Weet iemand hoe dit komt en hoe het op te lossen is? Mvg, Ruben Hornstra
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.