Ga naar inhoud

D66

Lid
  • Items

    13
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

D66's prestaties

  1. Dank voor reactie Instellingen enigszins aangepast om batterij te sparen - lukt nu wel Maar nog steeds mankeren mails op ipad die wel op laptop binnenkomen - ondanks ik instellingen overneem van andere ipadgebruikers waar alles wel normaal verloopt ... Het blijft gissen maar ik leg me er daarom voorlopig bij neer (en lees e-mails op laptop en desktop) Als ik ooit beter resultaat krijg laat ik het wel weten hoe. Toch bedankt voor de steun en nuttige info
  2. Succes, want alle mails zijn vandaag ook doorgekomen op ipad (zelfs phishing) Indien dit morgen - na 24 u - nog steeds het geval is, noteer ik mijn vraag als opgelost Hartelijk en welgemeende dank voor advies:-):-) PS Toeval of niet maar mijn batterij loopt nu zeer snel leeg (vanmorgen 100 %, na 4 u nog slechts 37 %) en dit bij matig gebruik in safari en mail en 2x 3dracing (alles samen max. 30 minuten). Ik volg alle aanbevelingen om batterij te sparen en sluit bovendien open programma's na gebruik (behalve mail). iPad is slechts 6 maanden oud en gebruik recent ios 7.02...
  3. Het is gelukt om in instellingen de SSL terug uit te zetten en 'mails verwijderen van server' op 7 dagen te laten staan Voorlopig met resultaat - er zijn vandaag 5 mails binnengekomen simultaan op laptop en ipad Ik ga voorlopig verdere evolutie afwachten en laat binnenkort wel bericht Cross fingers
  4. SSL is voor een leek te technisch, sorry maar toch bedankt Hierna resultaat van de aanpassingen Na instellingen zoals hiervoor krijg ik nu wel volgende boodschap: de e-mailserver 'pop.skynet.be' reageert niet. Controleer of u de juiste accountinfo hebt ingevoerd in de e-mailinstellingen. Ik krijg ook geen mails meer, wellicht zit de SSL hier voor iets tussen (stond voordien op uit) En ben verplicht terug de vorige instellingen te nemen... Is er een andere mogelijkheid om de server op te kuisen na ontvangen mails ? grtjs
  5. Beste iEscape Dank voor uw reactie Ik had ingesteld dat ze nooit worden verwijderd van de server En nu gewijzigd dat ze verwijderd worden na 7 dagen (optie meteen verwijderen na downloaden is niet beschikbaar, wel na verwijdering uit "inkomend") ACCOUNT SKYNET>GEAVANCEERD>INKOMEND-INSTELLINGEN --> gebruik SSL = AAN (was uit) en verwijderen van server = 7d Ik heb geen weet wat SSL betekend en kreeg enkele waarschuwingen die ik genegeerd heb Afwachten tot morgen of overmorgen, ik hou u op de hoogte Alvast bedankt voor deze hoopvolle suggestie
  6. Ik ben geen klant bij Proximus maar wel van Belgacom Instellingen zijn correct vermits ik wel (bepekt) mail ontvang en (onbeperkt) kan versturen Oorzaak ligt dus duidelijk elders Heb nu een volledige herstel doorgevoerd zoals door apple gesuggereers (terug naar fabrieksinstellingen) maar eveneens zonder resultaat... Zucht
  7. Ben ik de enige met volgend probleem ? Recent ipad gekregen, prachtig toestel, maar niet alle mails stromen door Op mijn laptop (windows XP SP3) en desktop (windows 7) ontvang ik wel alle mails perfect Maar slechts enkele ervan stromen door naar ipad, zowel deze van mijn correspondenten als van externe afzenders (zo'n 25 %) Volgens Apple ligt het aan mijn provider en volgens mijn provider (Belgacom) ligt het aan Apple... Instellingen ipad en pc (mail) zijn correct. Dank voor reatie
  8. met zowel Itunes als dropbox lukt het wel tot een zeker niveau maar er zijn wel consequenties, nl met iTunes kan ik de foto's die van pc werden overgedragen niet meer verwijderen op ipad, en een tweede poging met nieuwe reeks fotos lukt niet meer (geen optie meer om opnieuw fotos up te loaden...?) met dropbox lukt het ook en is zelfs eenvoudiger, maar nog verder onderzoeken hoe in verschillende albums op te slaan op iPad (je kan via dropbox ook altijd je foto's ophalen via internet) Ik verkies Dropbox omdat er eenvoudiger mee te werken is (na oefenen...) Hartelijk dank voor de tip
  9. Net een ipad Apple gekregen. Handig toestel ! Maar hoe kan ik foto's e.d. die reeds op laptop en desktop (beide windows 7) staan overbrengen naar mijn ipad (IOS) ? En bestaat er ook zoiets als een tekstverwerker voor IOS Apple ? Compatibel met microsoft Office voor uitwisseling data ? Met gewaardeerde dank voor advies
  10. Dank voor de reactie Had download van firmware reeds uitgevoerd, en ook het uitschakelen van andere branders zoals Nero enz. (enkel Record Now bleef beschikbaar - staat niet tussen software van configuratiescherm) Pogingen via Magix software (films monteren) en eerder via Nero enz. zijn steeds mislukt met dvd van TDK , lukken WEL met andere dvd Daarom denk ik dat er verschillende types DVD zijn die niet door alle (oudere) branders aanvaard worden Spijtig dat op de dvd's geen info wordt vermeld over comptabiliteit met de verschillende soorten branders...dan kon men er rekening mee houden bij aankoop
  11. Probleem opgelost Ik heb een brandproces geprobeerd met een andere dvd disk (Philips x8) en het branden lukt nu feilloos ! Blijkbaar zit het probleem in het niet compatibel zijn met de dvd disk van TDK (x25) en mijn desktop (Packard Bell van 2004) met windows XP enz.. Zijn de disks van een latere generatie en kun je ze niet meer gebruiken met iets oudere installaties ? Firmware downloaden van de fabrikant en andere pogingen (andere branders uitschakelen...) helpen hier niet Het is maar dat je het weet...
  12. Voorbereidende stappen voor brandproces (renderen, encoderen, selecteren en klaarzetten bestanden enz.) gaan zonder foutmelding Bij de laatste stap, nl. start brandproces krijg ik volgende melding: "brandproces afgesloten, interne fout tijdens bewerking" Dit enkel wanneer ik op een TDK disk wil branden, op een dvd disk van Phillips lukt het wel Na contact met TDK support zegt men dat TDK mijn brander niet ondersteund, en dat ik hiervoor contact moet opnemen met de fabrikent voor een firmware. Op de site ven NEC vind ik echter niks terug
  13. Net een spindle dvd-R van TDK gekocht ( 25PK DVD-R 16x) Met verschillende progamma's proberen te branden maar zonder resultaat Met een dvd-R van Phillips (8x) lukt het wel Mijn brander _NEC DVD_RW ND2500A is te oud voor TDK zeker ? Is downloaden van firmware van TDK een oplossing ? Of zijn er andere suggesties Dank
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.