Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

PjDc

Lid
  • Aantal items

    78
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over PjDc

  • Titel
    Lid
  • Verjaardag 20 april

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    België

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 10
  • Moederbord
    Acer Predator 15 G9-591
  • Processor
    Intel(R) Core(TM) i7-6700HQ CPU @ 2.60GHz, 2601 MHz, 4 core('s), 8 logische processor(s)
  • Geheugen
    32GB

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Matige Kennis
  1. Heb dit reeds uitgevoerd en dit zorgt ervoor dat er net meer BSOD komen.
  2. Heb net terug een BSOD gehad. Dan geprobeerd om de orginele intel driver te installeren maar kreeg de volgende foutmelding (bijlage)
  3. Beste Heb Delfix uitgevoerd. Hier kan u de link van speccy vinden: http://speccy.piriform.com/results/MaVWNkikft3lvcBkWIHWwg5 Heb nog 1 maal een BSOD gehad met nog steeds dezelfde melding " kmode exception not handled igdkmd64.sys". Deze BSOD verscheen tijdens het uitvoeren van de adwcleaner, weet niet of dit er iets mee te maken heeft aangezien het op de meest random momenten tevoorschijn kan komen. Het probleem is wel aanzienlijk verminderd maar blijkt nog niet volledig weg te zijn. Alvast bedankt voor de hulp. DelFix.txt
  4. U kan het bestand in bijlage vinden. Mvg AdwCleaner[C0].txt
  5. U kan het bestand in bijlage vinden. Mvg zoek-results.log
  6. Beste U kan het log bestand in de bijlage vinden. Ter info: gisteren had ik terug een BSOD deze keer met de melding: driver irql_not_less_or_equal (nwifi.sys) log.txt
  7. Beste Ik heb nu sinds een 6-tal weken de Acer Pedator G9-591. Ik heb deze notebook aangekocht voor school, dit omdat we nogal zware programma's en veel tegelijkertijd moeten kunnen draaien. Hier hangt dan ook een serieus prijskaartje aan vast. Wat je dan verwacht is dat alles perfect draait, maar dit is jammer genoeg niet zo. Al snel na mijn aankoop kreeg ik last van de BSOD system_service_exception igdkmd64.sys. Het gebeurt steeds op random momenten. Na wat opzoek werk kwam ik steeds terug bij mijn drivers. Ik heb zowel mijn Intel als NVIDIA proberen updaten, zonder resultaat. Opnieuw installeren ook geen resultaat. Heb ook een mail gestuurd naar Acer support (zie bijlage), heb zijn voorstellen uitgevoerd zoals beschreven. Dit heeft mij 1 dag geen BSOD opgeleverd maar dan kreeg ik hem opnieuw, ditmaal wel met "kmode exception not handled igdkmd64.sys". Een schone installatie of factoryreset is echt wel het laatste dat ik wil doen. Kan mijn laptop ook niet missen aangezien ik heb dagelijks nodig heb. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt Met vriendelijke groeten PjDc
  8. Heb de oplossing gevonden. Ik moest de setting in de BIOS nog veranderen van RAID naar AHCI
  9. Hier zijn enkele foto's om het duidelijk te maken
  10. Ik heb een ssd gekocht om bij te steken in mijn Acer Predator G3120. Ik heb de SSD op de plaats van de HDD gestoken en de HDD in het extra voorziene slot, als ik windows 10 wil installeren op deze schijf herkent hij hem niet tijdens de installie. Ook als ik mijn pc gewoon opstart in windows 7 vindt hij de SSD niet bij "deze computer". De SSD herkent hij wel bij het bootmenu. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen of de juiste stappen zouden kunnen geven! Met vriendelijke groeten
  11. niet echt zeer veel verbeterd dus weet eigenlijk niet of het daar wel aan lag.
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.