Ga naar inhoud

Fonzer

Lid
  • Items

    38
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Fonzer's prestaties

  1. Bedankt voor de reactie! Het probleem is ondertussen opgelost. Ik heb het adres gewijzigd naar 192.168.0.2 en de NAT niet uitgezet. Alles werkt prima en ik kan zonder problemen op de instellingen van de router. Toch bedankt voor de reactie! Steven
  2. Hallo allemaal, Ik hoop wat hulp te krijgen van de specialisten onder jullie! Ik heb onlangs een nieuwe router gekocht (TP-Link AC1750). Dit met als hoofdbedoeling mijn WIFI-bereik uit te breiden, doch om eveneens nog andere apparaten aan te sluiten via ethernet, alsook eventueel een USB-HD. Ik had dus de bedoeling deze aan de modem/router van telenet te koppelen, maar dan als bridge/client. Ik heb hier een totale leek in en heb dus wat opzoekingswerk verricht. Ik heb gelezen dat je de router (TP-Link) moet instellen als bridge, dat je de DHCP moet uitschakelen alsook de NAT. De kabel van de telenetmodem moet je vervolgens in de ethernet-poort (LAN) van de router steken en niet in de WAN-poort. Tot zover is alles goed gelukt. Ik heb overal internet, mijn WIFI is stukken beter en kan zowel via de computer aangesloten op mijn router, als deze op de telenet-modem mijn NAS-harde schijf die eveneens op het netwerk hangt bedienen. Alles werkt dus eigenlijk, doch heb ik één probleem. Om dit allemaal in te stellen ga ik naar de setup van mijn router (TP-link) via het IP (192.168.1.1) in te geven in een internetbrowser. Nadat ik de DHCP en de NAT heb uitgeschakeld, geraak ik daar niet meer in. Zeer lastig om mijn instellingen van de USB-poort op de router in te stellen. Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe. Moet ik andere instellingen gebruiken? Ik heb enkele screenshots van mijn instellingen meegestuurd, dat geeft misschien een beter beeld. Alvast bedankt en benieuwd naar het antwoord.... Mvg, Steven
  3. Hallo, Ik zit sinds een paar weken valt mijn Telenet Wi-Fi signaal op mijn GSM weg en verbindt die automatisch met mijn telenet Homespot. Het gebeurt niet altijd, ik heb de indruk dat het vooral 's avonds een probleem is (als iedereen thuis is...) maar dat kan ook een gevoel zijn. Ik maakt vervolgens terug verbinding met mijn telenet Wi-Fi, soms zonder problemen, soms vraagt opnieuw het wachtwoord.... soms niet.... Nadat hij verbonden is, zie je soms na enkele seconden de verbinding terug overspringen naar mijn telenet Homespot, soms na enkele minuten, soms na een uur.... ik geraak er gewoon niet meer aan uit. Mijn GSM toestel is een Samsung Galaxy S4. Ik heb hetzelfde probleem bij mijn Samsung Galaxy Tab 2. Merkwaardig is dat mijn dochter dit probleem bij haar Ipod niet heeft. Mijn printer en laptop zitten eveneens op dit Wi-Fi netwerk en hebben hier ook geen last van. Zoals reeds aangehaald, dit probleem is sinds enkele weken. Daarvoor heb ik hier nooit last van gehad. Bij mijn weten heb ik niets aan de instellingen van mijn router/modem gewijzigd. Ik heb hem al zelfs via mijn.telenet.be gereset, doch ook zonder succes. Weet iemand hier raad mee? Alvast bedankt! Steven
  4. Prachtig! Werkt weer prima! Bedankt voor de support! Grtz Steven
  5. Er zijn geen problemen meer... ik denk dat alles opgelost is! Bedankt voor de snelle en professionele hulp! Steven
  6. Dit heeft inderdaad zeer... maar dan zeer lang geduurd. Bij het afsluiten heb ik gekozen voor "uninstall", waardoor er vermoedelijk dus geen log werd opgeslagen. Ik heb wel een logje gemaakt van de bestanden die gevonden werden en gewist werden. Grtz Steven ESET.txt
  7. Bedankt voor de snelle reactie. Zoals gevraagd.... Grtz Steven AdwCleaner[S0].txt log.txt MBAM Scanlog.txt
  8. Hallo, Mijn dochter heeft op mijn laptop van alles gedownload voor haar spelletje Minecraft. Uiteraard zat hier wat rotzooi bij, waaronder vermoedelijk die omiga-plus miserie. Met wat zoekwerk zag ik dat jullie in verband met dit probleem een logje vragen van RSIT vragen. Besturingssysteem is Windows 7 - 64 bit. In bijlage heb ik alvast een logje geplaatst. Kunnen jullie eventjes kijken hiernaar? Bedankt Steven info.txt log.txt
  9. Zo, dat is ook gebeurd. De laptop loopt weer als een treintje! Nogmaals bedankt voor de hulp! Ik zet deze topic alvast op "OPGELOST". Steven
  10. Op het eerste zicht werkt alles prima! Ik zet de virusscanner gelijk terug aan en hoop dat het voorlopig zo blijft ;-) Bedankt voor de snelle en professionele hulp! Steven
  11. Met wat vertraging.... ik had de lader van de laptop niet mee.... maar nu heb ik terug stroom en hieronder het gevraagde postje!
  12. Het is de laptop van mijn schoonvader, maar ik ben er vrij zeker van dat MacAffee de proeflicentie betreft. Ik heb ze gewist! Hieronder het nieuwe logje zoals gevraagd!
  13. Hey, hieronder de log van Anti-Malware Ik heb na de scan gekozen voor "quarantaine all" gekozen. Ik hoop dat dit OK is? Steven
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.